Gå til innhold

Chelsea FC - The Shed End


Shjatå

Anbefalte innlegg

chelsea er et kjøpe lag. de kan stille 2 lag og komme på første og andre i premier league. er ikke fotball det

7184048[/snapback]

 

Ikke så lenge Manchester United styrer skuta :love:

 

 

Mourinho har jo selv sakt i et intervju at han vil satse mer og mer på ungdomsavdelingen. Slik at de ettervært kan fostre opp egne talenter, istede for å sløse penger på tranferlista.

7184224[/snapback]

 

Tullprat, Manchester United kjøper ikke stjernespillere på en snor.

 

ps: United er en klubb som går fint i plus, mens Chelsea går med underskudd så det romler i hele England. Grunnen? Dyre spillere & Lønninger.

 

Vi alle får håpe at FA får det som de vil og ikke vil tillate at Klubber går med et dundrende underskudd som Chelsea gjør.

 

Og til mister LarsP, klart det spiller noen rolle om pengene kommer fra en privat investor eller fra klubben selv, noe annet blir jo dumt.

Chelsea har selv ikke tjent et øre etter at Abrakadabraski kom til klubben.

Endret av brutti
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
chelsea er et kjøpe lag. de kan stille 2 lag og komme på første og andre i premier league. er ikke fotball det

7184048[/snapback]

 

Ikke så lenge Manchester United styrer skuta :love:

 

 

Mourinho har jo selv sakt i et intervju at han vil satse mer og mer på ungdomsavdelingen. Slik at de ettervært kan fostre opp egne talenter, istede for å sløse penger på tranferlista.

7184224[/snapback]

 

Tullprat, Manchester United kjøper ikke stjernespillere på en snor.

 

ps: United er en klubb som går fint i plus, mens Chelsea går med underskudd så det romler i hele England. Grunnen? Dyre spillere & Lønninger.

 

Vi alle får håpe at FA får det som de vil og ikke vil tillate at Klubber går med et dundrende underskudd som Chelsea gjør.

 

7189954[/snapback]

 

 

Jeg mente at Chelsea ikke vinner PL da ;)

Lenke til kommentar
Meeh, United er vel klubben med størst "gjeld" etter at Glazer tok over?

7192570[/snapback]

Men det kommer vel av at Glazer la sin personlige gjeld over på klubben eller noe? Det er vel Chelsea som er mest i underskudd når det gjelder lønninger og kjøp. Eller tar jeg feil?

7192911[/snapback]

Gjelden han fikk fra og kjøpe United la han over i klubben ja. Men både United og Chelsea er for tiden litt rævkjørt økonomisk, forskjellen er bare at Chelsea sin eier har større kapital å hente enn Glazer har.

Lenke til kommentar
Herregud så ufjortjent. Chelsea spiller rett og slet stygt.

7194689[/snapback]

2-2 var et greit resultat med tanke på hvor mange sjanser hvert lag produserte. Chelsea spiller akkurat like tøft som vi husker fra 90-tallet, herlig. :D

7194733[/snapback]

Det er ikke herlig når de holder på som de gjør, du har da ikke peiling. GRISESPILL, FILMING. Spill slik i England og jeg kan love deg at det er mange som kommer til pipe Chelsea ut i Themsen.

 

Drogba kan dra åt helvetet.

Lenke til kommentar
Det er ikke herlig når de holder på som de gjør, du har da ikke peiling. GRISESPILL, FILMING. Spill slik i England og jeg kan love deg at det er mange som kommer til pipe Chelsea ut i Themsen.

 

Drogba kan dra åt helvetet.

7195298[/snapback]

Det var få virkelig stygge taklinger der ute. Som jeg nevnte tidligere, etterslenger var det flust av hos begge lag.

 

Drogba er for øyeblikket verdens beste spiss. :)

Lenke til kommentar
Chelsea spilte skittent i går, spesielt en viss Drogba. Enkelte ganger virket dommeren litt positiv mot Chelsea, noen ganger mot Barca.

 

Uansett en fin kamp med sine øyeblikk, men ble ødelagt av flere krangler og annnet tull...

7196433[/snapback]

Samt en meget ukonsekvent dommer, som burde gitt A. Cole & Carvalho rødt kort.

Endret av brutti
Lenke til kommentar
Jeg har et spørsmål til trådstarter.

 

Hvor lenge har du vært Chelsea-supporter?

 

Og her på forumet har jeg sett tre Chelsea-supportere, det er LarsP, en annen som jeg ikke husker navnet på, og deg.

 

LarsP har også sagt at han er pre-Abramovich-supporter, så nåværende Chelsea er temmelig upopulært blant skikkelige fotballinteresserte, dvs. de som ikke er medgangssupportere.

7174437[/snapback]

 

har vert chelsea suporter i ca 4 år :p

Jeg liker heller ikke medgang suportere :thumbdown:

7178926[/snapback]

 

Min påstand er at alle Chelseasupportere er medgangssupportere. :)

7179654[/snapback]

Må skuffe deg der... vel, kan vel kanskje ikke kalle meg selv for en aktiv supporter, men har alltid gledet meg litt ekstra hvis de har gjort det bra de siste 5-6 årene. :)

7179668[/snapback]

 

Endelig en som er ening med meg :D

Lenke til kommentar
Chelsea supportere som heiet på laget før russeren: helt greit for meg

Chelsea supportere som begynte å heie på laget etter russeren:  :thumbdown:

Det der er en typisk klisjé. Hvorfor tror alle at det er blitt flere medgangsupportere etter Roman? Jeg synes at det er heller tvert i mot, at flere har begynt å følge trenden å hate Chelsea.

 

Har ikke Essien vært veldig god for Chelsea i år?

7184556[/snapback]

 

Han har vært veldig god ja ;)

Lenke til kommentar
Herregud så ufjortjent. Chelsea spiller rett og slet stygt.

7194689[/snapback]

2-2 var et greit resultat med tanke på hvor mange sjanser hvert lag produserte. Chelsea spiller akkurat like tøft som vi husker fra 90-tallet, herlig. :D

7194733[/snapback]

 

Jepp, det var et rettferdig resultat.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...