Gå til innhold

Chelsea FC - The Shed End


Shjatå

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tror det var godt for Sjevtsjenko at han endelig fikk scoret et mål igjen :D

7439904[/snapback]

 

Det tror jeg også, han hadde noen småpene saker i går, men forventer fortsatt vesentlig mer.. Virker ut som han bruker lang tid på å spille seg inn i konbinasjoner osv. Skal bare legge til at jeg ikke så hele kampen, men det var fler ganger han burde ha spilt ballen på gode løp, i stedet for å gjøre fomle den bort selv..

 

Gleder meg til Arsenal - Chelsea :cool: Kampene er som regel morsomme:)

Lenke til kommentar

Synes det er virklig synd at Sheva går ut å sier at han ikke har noe imot en retur til milan..

 

ville likt å se han fungere i den blå'e drakta, men uten noen kanter så kan det være en drøm..

 

håper bare han finner seg igjen( forhåpentligvis i Chelsea-drakta), for en stor spiller som han fortjener bedre..

Lenke til kommentar
1-1 mot arsenal, er ikke helt fornøyd med det, etter di STORE sjangsen de hadde mot slutten :dontgetit:

7473082[/snapback]

Et ufortjent resultat, i mine øyne. Det var ikke bare på slutten Chelsea hadde de største sjansene - gjennom hele kampen var det blå dominans. Litt synd at det dermed gikk som det gikk, men tross alt: Det er antall mål som gir uttelling i fotball, uansett hvor bittert det til tider føles.

Lenke til kommentar

Hvor gidde dere å ver så misunte og sjalu?? CHELSEA WE LOVE YOU!

 

du lurer kansje på korti eg begynte å heie på chelsea kamper? er nå 13 år jeg..

 

Jeg har heiet med chelsea si eg blei fødd har vert i england har felt tårer har vert i jubel rus..!

 

Chelsea betyr alt.. Vi knuser alt of alle!

Gulle havner hos oss! :)

Lenke til kommentar
Hvor gidde dere å ver så misunte og sjalu??  CHELSEA WE LOVE YOU!

 

du lurer kansje  på korti eg begynte å heie på chelsea kamper? er nå 13 år jeg..

 

Jeg har heiet med chelsea si eg blei fødd har vert i england har felt tårer har vert i jubel rus..!

 

Chelsea betyr alt.. Vi knuser alt of alle!

Gulle havner hos oss! :)

7502066[/snapback]

Hvorfor skal vi være misunnelig på et lag som har ødelagt seg selv og ligger 5 poeng bak oss på tabellen i tillegg til at vi fra før er verdens største klubb?

 

Felt tårer for hva da? Når dere tapte 4-2 mot viking?

 

:tease:

Endret av banansplitt
Lenke til kommentar
Sikkert bra for Chelsea-fansen som anser han som verdens beste spiss.

7214533[/snapback]

Akkurat nå så er han faktisk det.

7214773[/snapback]

Nei, han er ikke det kjære Lars. David Villa :thumbup:

7215781[/snapback]

De er så og si jevnmatchede. Vanskelig å sammenligne da de ikke spiller i samme liga. Det samme gjelder også for spisser som Klose m.fl.

7215853[/snapback]

 

Jeg kunne sørn ikke sagt det bedre selv! Chelsea er en klubb som kom seg alt for lett opp av bunnen, når det kommer en russer som kan tørke seg i ræva med gull penger. Å de kjøper jo gode spillere det er jo greit, men kan ikke si de har gjort se fortjent til dem!

Lenke til kommentar
Porto var vel det laget jeg hadde minst lyst til å møte. Jaja, må vinne alle kampene uansett. Tipper Chelsea går videre på målforskjell.

7509109[/snapback]

 

egentlig håpet jeg litt på porto, dette kommer av at Mourinho var en del av laget da de vant CL, og han kjenner både spillestilen og kulturen. dette gir oss på en måte en liten fordel, mentalt..

 

men kampene skal fortsatt spilles, synd at det er veldig "lenge" til februar :tease:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...