Gå til innhold

Chelsea FC - The Shed End


Shjatå

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
HEI! Jeg er russisk og har stjelt fra folket mitt, jeg har noen tusen milliarder og spekulerer i og kjøpe meg et engelsk fotball lag. Kanskje tilogmed en tittel! Jeg bruker bare noen milliarder på spillere hver gang laget mitt ikke vinner med mer enn 2 - 0! Dette mener jeg er det som gjør premier league bra! At folk som meg, russisk mafia kjøper seg inn i premier leauge. Dermed sikkrer jeg at alle de andre lagene ikke har noen sjanse. HEI; VENT! TROR JEG MÅ KJØPE SCHJEVSJENKO OG BALLACK! Nå gjennstår bare Ronaldinho og Steven Gerrard!

7288650[/snapback]

 

Ja det var jo morsomt. Prøv å finn på noe nytt snart.

Endret av Crispin
Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476

Evig kjipt at Roman Abramovitch kom til Chelsea, har holdt med dem siden 5. klasse. Ble tidligere "mobbet" av kompiser for at Chelsea lå nederst på øvre halvdel av tabellen. Nå får jeg stygge blikk av folk når jeg går i Chelseadrakt. Føler at de tror jeg er medgangssuprter :ermm: Likte Chelsea mye bedre før Romans tid.

Lenke til kommentar
Evig kjipt at Roman Abramovitch kom til Chelsea, har holdt med dem siden 5. klasse. Ble tidligere "mobbet" av kompiser for at Chelsea lå nederst på øvre halvdel av tabellen. Nå får jeg stygge blikk av folk når jeg går i Chelseadrakt. Føler at de tror jeg er medgangssuprter :ermm: Likte Chelsea mye bedre før Romans tid.

7289681[/snapback]

Sier bare gratulerer. Du er en av de få Chelsea supporterne som ikke er rusa på suksess og penger, og klarer å se alt det negative som skjer.

Lenke til kommentar

Vel Chelsea fans har mye å takke alle andre for, alle hetser Chelsea og deres fans. Jeg er sikker på hadde jeg vært Chelsea fans hadde jeg også blitt lei og trist til tider av alt den skiten visse folk presterer å lire av seg. Gi fansen en break da, fa#"¤% ikke deres feil at situasjonen er som den er, og konsentrer dere litt om deres eget lag :)

 

Hadde du sluttet å holde med Liverpool eller Manu viss de hadde fått en rik russer? Nei der ser du. Dette her er så opplagt, men kan aldri sies for ofte virker det som :tease:

Endret av Crispin
Lenke til kommentar
Saklig innlegg. :)

 

Alltid like morsomt å se forsmådde ungdomsskoleelever være forbannet over at favorittlaget deres ikke har vunnet Premier League siden 2002/03.

7288818[/snapback]

 

Prater du om? Du har kanskje ikke sett hordene av nyfrelste unge russere i 10-14årsalderen som okkuperer pubene i vårt rike? Er ikke mange unge United-supportere nå for tiden, ser omtrent ingen, Chelsea-supportere derimot, greit nok at de er medgangssupportere, men måten Chelsea har opparbeidet suksessen sin på tror jeg de kjenner lite til.

Lenke til kommentar
Evig kjipt at Roman Abramovitch kom til Chelsea, har holdt med dem siden 5. klasse. Ble tidligere "mobbet" av kompiser for at Chelsea lå nederst på øvre halvdel av tabellen. Nå får jeg stygge blikk av folk når jeg går i Chelseadrakt. Føler at de tror jeg er medgangssuprter :ermm: Likte Chelsea mye bedre før Romans tid.

7289681[/snapback]

Du vet at Chelsea byttet logo for en liten stund siden (2005). Så hvis du har en drakt med gammel logo kan du si det ;)...

Lenke til kommentar
Chelsea kamp imorra..blir deilig å se Robben gruse Tevez(hvis han får spille) azz :tease:

7305954[/snapback]

Korrekt meg hvis jeg tar feil, men spiller ikke både Robben og Tevez i angrep? Hvordan skal robben da klare å gruse tevez?

 

Tror uansett ikke tevez får mye spilletid, og isåfall vil nok Terry ha rimelig god kontroll, med mindre han er ute.

Lenke til kommentar
Chelsea kamp imorra..blir deilig å se Robben gruse Tevez(hvis han får spille) azz :tease:

7305954[/snapback]

Korrekt meg hvis jeg tar feil, men spiller ikke både Robben og Tevez i angrep? Hvordan skal robben da klare å gruse tevez?

 

Tror uansett ikke tevez får mye spilletid, og isåfall vil nok Terry ha rimelig god kontroll, med mindre han er ute.

7305976[/snapback]

 

jojo..dete r sant :tease: ..men med Robben så mente jeg egentlig Chelsea..og med tevez så mente jeg West ham..

 

intern vits egenentlig..så kanskje det var litt vansklig får dere å skjønne :p

 

sorry folkens

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...