Gå til innhold

Chelsea FC - The Shed End


Shjatå

Anbefalte innlegg

Du kunne masse om fotball gitt. Det handler ikke om at de kjøper spillere, hvem gjør vel ikke det? Det handler om måten dem gjør det på, i den forstand at klubben ikke har tjent seg til dette men at en rik russer kommer inn med sine skitne penger, hvordan dem bryter regler, men helt utrolig nok hver eneste gang får en pekefinger fra FA - "Neste gang blir dere trukket poeng". Skjer det? Nei! Chelsea er rett og slett fotballens svar på den Sicilianske Mafiaen. De har folk overalt på lønningslista, inkludert journalister, fagfolk og FA-representanter.

 

Selvom Chelsea er blandt europas beste lag, er ikke Chelsea en stor klubb og vil heller aldri bli det. Chelsea har etter min mening ødelagt ryktet sitt, noe som aldri kan rettes opp igjen. Den dagen den russiske mafian trekker seg ut av Chelsea vil klubben stupe rett ned og år senere vil klubben være glemt.

Det som skjedde med Chelsea kunne ha skjedd hvem som helst. Hvem sier at det handler om spillerkjøp? Jeg pratet til Stoneman. Jeg kan ikke se noe fusk i de siste to årene Chelsea har tatt PL-gull. Har de kanskje fikset kampene sine som flere lag i Serie A gjorde i fjord? Jeg vet ikke hva de reglene er som de har brutt; Men en ting er sikkert, de har i alle fall spilt seg til gull - fortjent eller ikke.

 

Per dags dato, om du ikke helt har følgt med, så er Chelsea en stor klubb. Større enn du aner gutt.

 

Jeg er ingen fan av laget, men jeg synes dere skal slutte å kaste dritt i denne posten. Hvem gjør det i ManU-tråden og Liverpool-tråden? Det som har skjedd klubben, har skjedd.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ashley Cole, Frank Arnesen, John Obi Mikel for å nevne noen.

 

Onyx: Hva med å ta en titt i Liverpool og United trådene før du uttaler deg om sånt?

 

Og nei Chelsea er en middels klubb. Sammenlignet med United er ikke Chelsea noe som helst. Det går ikke på hvor gode de er i øyeblikket.

Endret av banansplitt
Lenke til kommentar
Ashley Cole, Frank Arnesen, John Obi Mikel for å nevne noen.

 

Onyx: Hva med å ta en titt i Liverpool og United trådene før du uttaler deg om sånt?

 

Og nei Chelsea er en middels klubb. Sammenlignet med United er ikke Chelsea noe som helst. Det går ikke på hvor gode de er i øyeblikket.

Skal faktisk ta en titt nå. I de siste postene så har jeg sett kun poster fra fansen.

Lenke til kommentar

Jeg er ikke enig i alt Onyx sier om Chelsea, men jeg er helt enig i at man bør la denne tråden være en supportertråd for Chelsea, slik den er ment, og la være å poste mye dritt om Chelsea her. Generell kritisering av Chelsea kan vel heller tas i Premier League-tråden, evt. lage en ny tråd hvor man diskuterer spesifikt Chelseas metoder for å vinne Premier League.

Lenke til kommentar
Jeg er ikke enig i alt Onyx sier om Chelsea, men jeg er helt enig i at man bør la denne tråden være en supportertråd for Chelsea, slik den er ment, og la være å poste mye dritt om Chelsea her. Generell kritisering av Chelsea kan vel heller tas i Premier League-tråden, evt. lage en ny tråd hvor man diskuterer spesifikt Chelseas metoder for å vinne Premier League.

Er du objektiv? Blir du sur hvis Chelsea tar gull forran Liverpool i år?

Lenke til kommentar

Liten historie fra sommerferien i år som igjen ble tilbragt i Spania....

 

Jeg og en kamerat blir kjent med 3 andre norske gutter på en bar og de har kommet i snakk med en engelsk Chelsea-supporter på ca 35-40 år.

 

Vi kommer i litt godhumør og slenger litt dritt om hverandres lag og spanderer noen øl på hverandre osv, etterhvert sier han ene norske vi møtte ganske høyt: "Chelsea SUCKS!"

 

Da snur en veltrent, svær 22-25 åring seg og sier: "say hello to my girlfriend... her name is Chelsea".

 

Ble litt nervøs der og da, men han tok det ikke noe ille opp siden han skjønte vi mente fotball-laget. :tease:

Lenke til kommentar
Og nei Chelsea er en middels klubb. Sammenlignet med United er ikke Chelsea noe som helst. Det går ikke på hvor gode de er i øyeblikket.

7216141[/snapback]

Hahahaha, typisk "14 år gammel United-fan"-mentalitet. Chelsea er en stor klubb uansett hvordan du vrir og vender på det. Om 10 år er kanskje Chelsea på høyde med klubber som Real Madrid og Man United når det kommer til popularitet.

 

Forresten, alle som sier at Chelsea ikke har noen historie å være stolte av er nok ganske så historieløse selv. :)

Lenke til kommentar
Og nei Chelsea er en middels klubb. Sammenlignet med United er ikke Chelsea noe som helst. Det går ikke på hvor gode de er i øyeblikket.

7216141[/snapback]

Hahahaha, typisk "14 år gammel United-fan"-mentalitet. Chelsea er en stor klubb uansett hvordan du vrir og vender på det. Om 10 år er kanskje Chelsea på høyde med klubber som Real Madrid og Man United når det kommer til popularitet.

 

Forresten, alle som sier at Chelsea ikke har noen historie å være stolte av er nok ganske så historieløse selv. :)

7216321[/snapback]

Så du mener Manchester United mangler historie?

 

Go LarsP :w00t:

Lenke til kommentar
Jeg er ikke enig i alt Onyx sier om Chelsea, men jeg er helt enig i at man bør la denne tråden være en supportertråd for Chelsea, slik den er ment, og la være å poste mye dritt om Chelsea her. Generell kritisering av Chelsea kan vel heller tas i Premier League-tråden, evt. lage en ny tråd hvor man diskuterer spesifikt Chelseas metoder for å vinne Premier League.

Er du objektiv? Blir du sur hvis Chelsea tar gull forran Liverpool i år?

7216197[/snapback]

Nei, og nei.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...