Gå til innhold

Chelsea FC - The Shed End

Shjatå

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt skandaløs dømming, men vi roter et jo vekk selv. Hva faen er det slags patetisk unnskyldning for forsvarsspill? Hvorfor spiller ikke Terry? Luiz og Ivan er ikke gode nok sammen.

Skrevet

Fy faen for en latterlig feig dommer. Snytt for straffe og rødt på Aguero. Fint av FA å sette opp dommere som er så dårlig.

Rafa er uansett en stygg feit spanjol. Feige faen.

Skrevet

Noe av det verste? Vel vel.... Skittent og stygt, men hører ikke inn under den klassen.

Det er eg uenig i. Hvis du ser på reprisen så er det ikkje tvil om at Aguero takler med vilje. Det er langt i fra en naturlig måte å takle ein person på. Det må du være enig i?

Skrevet

Det er eg uenig i. Hvis du ser på reprisen så er det ikkje tvil om at Aguero takler med vilje. Det er langt i fra en naturlig måte å takle ein person på. Det må du være enig i?

Ja, det gjorde han. Men det var rumpa. Ikke akkurat karrieretruende. Hadde han bevisst stemplet stamfoten, knehøyde etc så hadde det vært noe annet.

Skrevet

At han treffer rumpa til Luiz er ikkje det værste. Det som er motbydelig er måten Aguero går inn i taklingen på. Med stor fart, knottene først og hopper på Luiz. Det er noko av det mest usportslige og hodeløse eg har sett på ein fotballbane.

Skrevet (endret)

Er disse datoene en spøk? :p

Ser forresten at returnerte billetter for Tottenhamkampen kommer for salg i morgen tidlig. Noe å vurdere.

Endret av Heatsink
Skrevet

Samme for United de siste sesongene. Når man er med langt i flere turneringer og ikke klarer avgjøre cup kamper på et forsøk blir det slik. Spesielt når omkamper må spilles innen en gitt tid mtp. neste runde.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...