Gå til innhold

Chelsea FC - The Shed End


Shjatå

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja og jeg har sett langt billigere straffer også.

Han forstyrrer vel Hazard såpass at han ikke får gjort noe. Dommerne er uansett lite konsekvente.

 

Nok om det, vi må ha inn en ny spiss. For hver kamp som går så ser man hvor mye vi trenger det. Torres er god i første omgang, men faller så jævlig igjennom til andre omgang.

 

Hvorfor vi setter inn Sturrdige isteden for Marin skjønner jeg heller ikke. Marin er mye mer ballsikker enn hva Sturridge er. Itillegg så utfordrer han uten å miste ballen. Når skal vi bruke han?

 

Deilig å ha Terry tilbake mot Liverpool. Vi trenger det så sykt. Vi har ingen leder bak der. Håper Mata er tilbake også.

Endret av Emils.
Lenke til kommentar

Selg Torres, han er ikke rett type spiss for oss selv om han gjør mye riktig. Vi trenger en Van Persie eller David Villa-type. Raske reaksjoner og som kan vende om og score fra de fleste utgangspunkt inne i feltet. En diger Torres som er best en mot en, fungerer dårlig når vi stort sett spiller oss igjennom midtforsvaret.

Lenke til kommentar

Koster for mye? Drit nå i det da. Skal vi vinne så må vi kjøpe klasse. Vi har pdd ingen spisser som kan spille mens vi bygger opp en yngre spiss. Falcao er midt i blinken. Har klubben råd så er det bare kjøre på. Vi vet heller ikke prisen 100% så vi får se i Januar. Noe må gjøres. Selger vi Sturridge så kan vi få penger. Selger vi Torres kan vi også få inn noen kroner. Poenget er at jeg, du og klubben vet at spissene våre ikke holder mål.

Lenke til kommentar

Koster for mye? Drit nå i det da. Skal vi vinne så må vi kjøpe klasse. Vi har pdd ingen spisser som kan spille mens vi bygger opp en yngre spiss. Falcao er midt i blinken. Har Roman råd så er det bare kjøre på. Vi vet heller ikke prisen 100% så vi får se i Januar. Noe må gjøres. Selger vi Sturridge så kan vi få penger. Selger vi Torres kan vi også få inn noen kroner. Poenget er at jeg, du og klubben vet at spissene våre ikke holder mål.

Her har vi en som er oppvokst med FM.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Den holdningen du viser i det innlegget over her er akkurat det som har vært poenget mitt hele tiden.

 

Pris? Drit i! Kjør på!

 

Det er en idiotholdning som kommer til å ødelegge klubben du tilsynelatende er så glad i.

 

Edit: Eg trekker tilbake kommentaren om FM. For hadde du spilt det mer, så hadde du nok opplevd at klubben hadde gått på trynet. For ikke en gang FM er så urealistisk at det går an å drive en klubb på den måten noen få her i tråden ønsker.

Endret av Jotun
Lenke til kommentar

Den holdningen du viser i det innlegget over her er akkurat det som har vært poenget mitt hele tiden.

 

Pris? Drit i! Kjør på!

 

Det er en idiotholdning som kommer til å ødelegge klubben du tilsynelatende er så glad i.

 

Edit: Eg trekker tilbake kommentaren om FM. For hadde du spilt det mer, så hadde du nok opplevd at klubben hadde gått på trynet. For ikke en gang FM er så urealistisk at det går an å drive en klubb på den måten noen få her i tråden ønsker.

For å være den objektive som jeg liker å være, skrev han faktisk "Har klubben råd, så kjør på". Han skrev også "Koster for mye? Drit nå i det da. Skal vi vinne så må vi kjøpe klasse." Dette er en no-go mentalitet hvis du spør meg. "Dessverre" er det også sannheten, klassespillere koster. Det jeg ikke støtter er +40M og 1/4 i sekken til grådige agenter o.l.

Jeg vet ikke helt hvor jeg står med tanke på denne diskusjonen, jeg er veldig glad i Torres, selvfølgelig, men klubben gråter etter en måltyv som kan være den som putter når vi virkelig trenger det. Torres har ikke vært det i det siste, ei heller har han aldri vært det noe særlig, heller. Vi har levd godt på en god, offensiv midtbane og noen kraftplugger i forsvaret som liker seg foran mål, men jeg føler savnet av King Diddy er større enn noensinne. Skal vi hevde oss i toppen og klare å holde følge med Manchester-lagene trenger vi en farlig spiss som skårer mål regelmessig. Om dette betyr at vi må sprenge banken (igjen) er dette trist for klubbens del, men har vi råd og mulighet, ser jeg ikke noen grunn til at vi ikke skal gjøre det. "Alle" de andre gjør det, problemet er hvor pengene kommer ifra og følelsen av at dette er penger som er gitt, ikke tjent.

Endret av Zeromac
  • Liker 1
Lenke til kommentar
problemet er hvor pengene kommer ifra og følelsen av at dette er penger som er gitt, ikke tjent.

Det er vel her eg mener at klubben egentlig ikke har råd til dette. Det eg registrerer her i tråden er en tendens som er litt merkelig. Det forsvares tidvis pengebruken i fjor. F.eks har summen man tjente på CL blitt brukt som forsvar. Rundt 50 mill i tjente penger, 80 mill i spillerkjøp (Tall tatt fra hodet). Dette er ikke tall som forsvarer noe som helst. Hvertfall ikke siden man ser glatt bort fra lønnsutgifter.

 

De 50 mill blir fort mindre når spillere og folk skal ha bonuser, lønninger osv. I tillegg kommer en kollosal økning i lønnsutgifter når man kjøper disse dyre spillerne.

 

Hva tror dere Falcao skal ha i lønn for å velge Chelsea foran andre klubber? Disse spillerne, eller rettere sagt agentene deres, er ikke så dumme at de ikke skjønner at Chelsea er villige til å betale.

 

Hadde ikke eg visst at united har noen enorme inntekter hadde eg aldri klart å se på at de splasher penger på RvP og andre dyre spillere i tid og utide. Nå har jo United sine ting med de fordømte rentene på lånet til Glazer, men som alle vet er dette lånet løst opp på dagen hvis Glazer selger klubben. Klubben er verdt uhorvelig mye mer enn lånet. Men det kan jo ikke pågå i evigheter det heller.

 

Det kan heller ikke Chelseas måte å drive på gjøre....

 

Pluss fra meg Zero.

Lenke til kommentar
Chelsea may use Torres as a makeweight to secure transfer

 

Chelsea will have to include Fernando Torres in any deal to bring Atletico Madrid star Radamel Falcao to Stamford Bridge, according to the Daily Star.

 

The Champions League winners want the Columbian marksman to head up their new look attack but the Spanish club require Torres in exchange who they view as a ready-made replacement as they challenge Barcelona for the La Liga title.

 

Torres, started his career at Atletico and spent eight years there before joining Liverpool in 2007 from whom he made a dramatic £50m switch to rivals Chelsea on deadline day.

 

It appears that Chelsea would be willing to offload the misfiring Spaniard who has failed to shine after joining the club in January 2011 and the 28-year-old may have some interest in a move home in order to regain his form while also giving himself a better chance to regain his place in the national team.

Falcao, 26, who moved to La Liga from Porto for £35m in 2011, is one of the highest-sought after players in world football following some sensational performances for Atletico and the Blues will face strong competition from big-spending Paris St-Germain and Manchester City who are also extremely interested in the striker.

 

However reports suggest that by including Torres as part of the deal they would take priority in any future transfer while also ensuring the club stay within UEFA’s Financial Fair Play guidelines despite splashing out nearly £80m on new players during the summer.

 

Hva synes dere om dette? Jeg synes det kan være en god deal jeg. Problemet kan være om Madrid klarer å dekke Torres sine syke lønningskrav.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...