Gå til innhold

Chelsea FC - The Shed End


Shjatå

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Årets største signering, trolig. Men årets beste signering? Tja, for over 30 mill, så forventer jeg 20 assists og 10-15 mål før jeg snakker om at det er årets beste signering.

Han er på god vei til å skaffe Chelsea over 50 straffer og Frank Lampard toppskårertittelen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Deilig å se Hazard i Chelsea drakten, må innrømme at jeg var skeptisk til Hazard, men det er på vei til å snu seg veldig fort.

 

Oscar har bra pasningsfot, men gutten må begynne å løfte litt vekter,

 

Godt å se at RDM tør å satse framover når vi må, på banen hadde vi jo Mata, Hazard, Oscar, Sturridge og Torres på banen samtidig.

Lenke til kommentar

Begynner å ligne noe dette her. Bra kamp i går. Vi styrer kampen, men slipper inn to dritt mål. Det første målet skapes av at ingen presser eller noe. Andre målet vet alle hva er.

 

Torres er i offside, men vi vinner og det som betyr noe. Han virker iallefall pigg og klar til å fortsette og vokse i Chelsea. Tror han vil få en fin sesong. Nå som vi har Hazard og snart Oscar bak ham.

Lenke til kommentar

Yep, Torres virka fresh, men av og til så har han en dårlig første touch og noen ganger så virker det som om han gjør det litt vanskelig for seg, evt drible, slå ballen for langt fram.

 

Regner med at Cesar Azp er snart klar for Chelsea, da kan jo han og Ivan rotere og Ivan kan jo også brukes som midtstopper, noe som gir bredde i forsvaret vårt. Det liker vi :)

 

Jeg er GLAD PL har starta igjen :)

Lenke til kommentar

Håper Sturridge forsvinner egentlig, men hva skal vi med Moses?

Sturridge kan bli, backup på vingene og spissplassen..han er jo egenutvikled og engelsk, de som kan dra er Malouda og Benayoun.,

 

Men låne ut Lukaku og hente inn Moses make no sense..Da kunne vi like gjerne ha beholdt Lukaku i troppen.

 

Henter vi inn Hulk så lurer jeg på hvor vi skal gjøre av Ramires? Mener fortsatt at vi skulle ha prøvd han som HB, tror han hadde passet bra i den rollen, bare få han til å trene på å legge inn først..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...