Gå til innhold

Chelsea FC - The Shed End


Shjatå

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+3165

Som spiller. Han virker klumpete og litt stresset i spillestilen, litt sånn siste liten. Som person har jeg absolutt ingen formening om han. Jeg tar fullt høyde for at jeg tar feil om han da jeg ikke har finstudert han, det er bare mitt generelle inntrykk.

Han er i mitt syn en uslipt diamant, ja ikke uten sin feil, men om noen år kan han virkelig bli en av verdens best midtstoppere. 

Lenke til kommentar

Som spiller. Han virker klumpete og litt stresset i spillestilen, litt sånn siste liten. Som person har jeg absolutt ingen formening om han. Jeg tar fullt høyde for at jeg tar feil om han da jeg ikke har finstudert han, det er bare mitt generelle inntrykk.

Han kan være litt stressa i enkelte situasjoner, han ikke skal være eller trenger å være stressa i. Men gutten er bare 21, rask til å være så stor, styrke, spenst, gutten har en god framtid foran seg.

Endret av PrettyBoy
Lenke til kommentar

Uff... oOF som er Liverpool-supporter skrev at han ikke likte en spesifikk Chelsea-spiller fordi han rett og slett gjør feil. Jeg syntes at det er en merkelig grunn til at en fan fra rivaliserende klubb misliker en spiller. Spøkte derfor med at han måtte hate Liverpool siden han ikke liker spillere som ikke er feilfri. United hater han av naturlige årsaker.

 

Nyttårsforsettet ditt burde være å slutte å være hårsår og en hykler. Virker også som at du alltid er aggressiv mot meg. Men det er ikke akkurat en hemmelighet at du hater United-supportere over alt annet på jord.

Endret av Mr. President™
Lenke til kommentar

Men Zouma er jo langt tryggere med ball enn for eksempel Sakho, høhø. Og et av de største stoppertalentene i verden spør du meg.

 

Ekstremt viktig for Chelsea i fremtiden uansett, Terry gir seg nok etter sesongen og Cahill har vel mista snerten litt. Han kan vel bli en kontinuitetsbærer defensivt for Chelsea siden de andre begynner å dra på åra.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...