LarsP Skrevet 3. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2013 Cech har vel hintet om å legge hanskene på hylla i relativ tidlig alder grunnet alle hodeskadene. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 3. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2013 Luksusproblem, og liker ikke tanken på å selge noen av dem.. Begge har 2år igjen av kontrakten, Cech er 31 har kanskje 5-7 år igjen på toppnivå.. TC er 21 har 15-17 år igjen på toppnivå. Begge er for gode til å sitte på benken. Det jeg tror skjer er at TC vil bli lånt til en PL klubb for å sjekke hvor god han er i denne turneringen, forså ta over plassen til Cech neste sesong. Men problemet er at hva om TC nekter å bli lånt ut, og hva om Cech fortsetter å prestere på høyt nivå, slik han gjør pr.dags dato..Så vi får se hva Chelsea og Mourinho gjør, og vi vet at Mourinho ikke er redd for å benke de populære i klubben,. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 6. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2013 Må streame imorra å!! Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 6. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2013 Fooytyreport! Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 6. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2013 Fooytyreport!?? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 7. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2013 Kamptråd med lagoppsilling: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1555885 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 7. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2013 Om Ramires starter neste kamp gidder jeg ikke å se på engang. 1 Lenke til kommentar
colert Skrevet 7. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2013 Skjønner ikke hvorfor Schürrle ble byttet i dag. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 7. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2013 Ble vel et formasjonsbytte for å spille med 2 spisser der han ble ofret. Men i etterklokskapens navn burde kanskje en ganske tam Mata blitt ofret istedet. Vi har vært helt på bærtur på frispark og cornere i mot. Får håpe Lukaku kan hjelpe oss i morgen, men tipper Everton skuffer skikkelig. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 7. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2013 Leste det selv. Utrolig skuffende. Jeg mener Cech burde tatt 2 av skuddene i dag. Mål nummer 1 og nummer 2. Ganske lette skudd, men han er totalt ute å kjører på begge målene. Men jah, Ramires er så utrolig svak i dag at jeg får lyst til å grine når jeg ser han har spilt 90 minutter. Hadde han vært god hadde vi ledet 3-0 etter halvveis i første omgang. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 7. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2013 Da vet vi det... Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 7. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2013 Kjedelig at det gjorde han ikke kunne fortsette! Var utrolig god i dag. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 7. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2013 (endret) Jepp. Hadde vært nydelig om han kunne satt den tredje som gikk i tverrligger istedet. Endret 7. desember 2013 av Aleks Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 7. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2013 (endret) Liker svaret hans på hvorfor Schürrle ble tatt av. Edit: Rundt 1:05. Endret 7. desember 2013 av Aleks Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 11. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2013 Hva tenker dere om å trekke Galatasaray om vi tar førsteplassen? Hadde vært fint med Drogba på brua igjen, men skummel tanke å spille mot han. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 11. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2013 (endret) Hadde vært gøy også. For en legende. Tror dere Drogba hadde gått om det var Mourinho som var i klubben da han dro? Nå er det smått sykt å se at han dro, med tanke på hvor mye han herjer fortsatt. Endret 11. desember 2013 av Emils. Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 11. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2013 Drobga klarte jo ikke å spille bra bra to kamper på rad de siste to sesongene i Chelsea. Å ha han på laget hadde ikke gjort spissituasjonen vår enklere. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 11. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2013 Spilte bare bra i CL forsåvidt når han var her..men for en legende han er og hadde vært å spilt mot han i CL.. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 11. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2013 Selvom vi er videre så håper jeg ikke Mou stiller med et kjedelig defensivt lag..Han bør la KDB og Luiz få starte denne kampen.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå