Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jeg er så glad i deg


Gjest Guest

Anbefalte innlegg

Hvis du hadde fem minutter igjen på jorden, hvordan ville du ordlagt deg ovenfor den du har sterke følelser for?

 

Jeg ville sagt noe som dette:

 

"Jeg kan ikke fatte at jeg skal dø nå, jeg gleder meg faktisk litt, selv om det skremmer meg, så er det en spennende tanke. Jeg har forresten spist spagetti i dag til middag, jeg har litt til overs hvis du er sulten. Men jeg vil du skal vite hvor glad jeg er i deg. Jeg har ikke noe lyst å knele for deg her, men i sjela mi så er min respekt for deg dyp og jeg har sterke følelser for deg. * Se ut mot havet et øyeblikk * Fortsettelse: Du vet hvor høyt jeg elsker deg, selv om vi ikke har all verdens tid sammen, men jeg vil at du skal få være alene de siste fem minuttene og prate med Gud sånn at du kan bli kjent med han også, imens venter jeg litt borte på stranda og tenker litt for meg selv"

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvis du hadde fem minutter igjen på jorden, hvordan ville du ordlagt deg ovenfor den du har sterke følelser for?

 

Jeg ville sagt noe som dette:

 

"Jeg kan ikke fatte at jeg skal dø nå, jeg gleder meg faktisk litt, selv om det skremmer meg, så er det en spennende tanke. Jeg har forresten spist spagetti i dag til middag, jeg har litt til overs hvis du er sulten. Men jeg vil du skal vite hvor glad jeg er i deg. Jeg har ikke noe lyst å knele for deg her, men i sjela mi så er min respekt for deg dyp og jeg har sterke følelser for deg. * Se ut mot havet et øyeblikk * Fortsettelse: Du vet hvor høyt jeg elsker deg, selv om vi ikke har all verdens tid sammen, men jeg vil at du skal få være alene de siste fem minuttene og prate med Gud sånn at du kan bli kjent med han også, imens venter jeg litt borte på stranda og tenker litt for meg selv"

7167941[/snapback]

Det var veldig fint!

Jeg vil tro at du er flink til å skrive dikt. ;)

Lenke til kommentar
"Jeg kan ikke fatte at jeg skal dø nå, jeg gleder meg faktisk litt, selv om det skremmer meg, så er det en spennende tanke. Jeg har forresten spist spagetti i dag til middag, jeg har litt til overs hvis du er sulten. Men jeg vil du skal vite hvor glad jeg er i deg. Jeg har ikke noe lyst å knele for deg her, men i sjela mi så er min respekt for deg dyp og jeg har sterke følelser for deg. * Se ut mot havet et øyeblikk * Fortsettelse: Du vet hvor høyt jeg elsker deg, selv om vi ikke har all verdens tid sammen, men jeg vil at du skal få være alene de siste fem minuttene og prate med Gud sånn at du kan bli kjent med han også, imens venter jeg litt borte på stranda og tenker litt for meg selv"

Og hvor lenge har du øvd på den der?

Lenke til kommentar
Skjønner ikke hvorfor du skal forlate han/henne for at personen skal snakke med Gud, når personen skal til hans rike etterpå.

7168638[/snapback]

 

Det forstår ikke jeg heller (vel, jeg tror ikke på gud da, så den er jo grei). Ville heller satt meg ned å hatt en seriøs samtale med personen fremfor å "stikke av". Om jeg visste vi skulle dø om 5 minutter er det siste jeg ville gjort å gå fra personen jeg bryr meg mest om.

Lenke til kommentar

Vi er bare på lån for hverandre. Vi skal jo alle dø en gang, og om vi ikke skilles ved døden kan det hende vi skilles før vi dør, man vet aldri hva som skjer. Vi er bare på lån for hverandre, og det er erfaringen vår som bestemmer hvor lang tid vi låner hverandre. Har vi liten erfaring gjør vi mange feil som resulterer i brudd.

 

Har vi feile prinsipper i livene våre, begår vi utroskap som resulterer i brudd.

 

Brudd brudd brudd.

Lenke til kommentar
Jeg hadde nok bare sagt noe så enkelt som "Jeg elsker deg". Så hadde jeg holdt rundt ham til han ble borte.

 

Liker egentlig ikke å tenke på slikt. Det er ganske deprimerende.

7171891[/snapback]

Noe sånt ville nok jeg også gjort, men jeg ville nok holdt rundt en jente, og ikke en gutt.

Lenke til kommentar

Det er et spørsmål man umulig kan svare på.

 

Jeg tror ikke mennesker er istand til å fatte en slik situasjon, så det er vel heller ikke noe dilemma å tenke på.

 

Man kan faktisk bli gal av å tenke.

 

Det er vanskelig for et menneske å være klar over at han faktisk skal dø, så hvordan man reagerer i situasjonen er som sagt umulig å fremstille.

Lenke til kommentar
"Har du noen gang hatt sex mens jorden går under?"

7177562[/snapback]

Vi tenker likt. :) Om jeg hadde tenkt på å være kreativ, så hadde jeg kanskje kommet til noe slikt som.... "La oss kn.... til jorden går under" :yes:

 

Det er selvsagt mulig at jeg heller hadde valgt å få med meg 'showet' i stedet.... men det er sikkert stillinger der man kan gjøre begge deler samtidig. :thumbs:

Lenke til kommentar

Jeg har aldri vært i en slik situasjon, og jeg håper inderlig at jeg ikke opplever det.

 

Hva jeg ville sagt, kommer an på hvem som er i nærheten. Om kjæresten min var der, ville jeg holdt rundt henne, grått og sagt at jeg elsket henne.

Om en av kompisene mine var i nærheten, ville jeg sagt en siste vits om liv og død, og avsluttet med en overdramatisk "Jeg elsker deg".

 

Om familien var der, ville jeg sagt takk for alt, og sagt at jeg var glad i dem.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...