Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan reagerer dere jenter på fising?


Gjest Guest

Anbefalte innlegg

Dette er noe jeg alltid har lurt veldig på. Liker dere jenter at vi gutter fiser eller synes dere det er ekstremt ekkelt? Nå er jeg ekstremt plaga med gass i magen og vurderer å utsette jentesjekkingen til jeg er ferdig med denne spesial dietten som gjør magen så sur. Si litt om hva dere mener om fising.

 

Takk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Alle kan ha et uhell. Men gutter som fiser rundt med overlegg og syntes det er hysterisk morsomt, er bare ekkelt...  :ermm:

7158296[/snapback]

 

På jobben er det noen som fiser rundt hele tia og syns det er dritgøy når man stopper opp og rygger ut av rommet igjen. Men dem er vell ikke sån ute blant folk og med NYE damer... veit han ene har dame og dem holder ikke igjen noe selv om hu er der.

Fising er vell greit på jobben, er elektrikker og jobber på store bygg så er ikke så innesteng så lukta går fort bort, men skal snart jobbe med hu jeg er forelska i igjen så da får man vell bare knipe igjen og dusje hver morgen :p

Lenke til kommentar

Så lenge det ikke er med overlegg så er det greit. Fint om han unngår det på første daten, men etter hvert som man kommer i "comfort zone" med hverandre, ser jeg på det som et tegn på at vi kan slappe av i hverandres selskap. Greit om han unngår å slippe de verste stinkbombene rett ved meg, men jeg løper ikke ut av rommet om det skulle skje ved et uhell. Det er ikke bra å la luften samle seg opp i magen i hvert fall.

Lenke til kommentar
Så lenge det ikke er med overlegg så er det greit. Fint om han unngår det på første daten, men etter hvert som man kommer i "comfort zone" med hverandre, ser jeg på det som et tegn på at vi kan slappe av i hverandres selskap. Greit om han unngår å slippe de verste stinkbombene rett ved meg, men jeg løper ikke ut av rommet om det skulle skje ved et uhell. Det er ikke bra å la luften samle seg opp i magen i hvert fall.

7158830[/snapback]

 

Respekt til deg :thumbup:

Lenke til kommentar
Har et barnseligt søsken barn ja han er 12! og sitter og fiser fire og tjue timer i døgnet og prøver og få dem så bruldrete som mulig og stinkete ja det er enormt ekkelt! så jeg tror ikke jenter liker det i det hele tatt

7162573[/snapback]

Hehe, så det er ditt argument på hvorfor du tror at jenter ikke liker fis? Fordi du har et søskenbarn som fiser hele tiden?

 

Jaja, som en klok gammel mann en gang sa:

"Du skal ikke holde på noe du ikke har i hånda."

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...