Gå til innhold

Nytt timesalg på Netshop


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132

Det er mulig jeg har lest feil, dvs. det er jeg som har lesevansker :)

 

Men det jeg klarte å oppfatte da de stoppet timesalget (ca. 22.00) var at tilbudet gjaldt ut dagen inntil lagerbeholdning av aktuelle tilbudsvarer var tomt.

Det vil forklare at alle varene etterhvert fikk samme før/nå-priser.

 

Regner med at Netshop kan oppklare dette (de er vanligvis flinke til å følge med på forumet).

 

Det var flere ting (enn ett MSI 7900GTO 512) jeg skulle ha bestilt, men da jeg ikke klarte å bestemme meg i tide, må jeg ta det på min kappe. Uansett vil jeg igjen påpeke at dette (timesalget) var ett velkomment initiativ fra Netshop.

Vil også passe på å takke ATW for opprettelsen av tråden.. :thumbup:

Lenke til kommentar

Mye kudos til netshop for å vedlikeholde noe av de morsommere påfunnene jeg har sett blandt norske webshoper ja! :)

 

@ TL 1000S: Ser du rettet deg senere i tråden her, men alle vi som "klagde" over at salget så ut til å ta slutt så tidlig som 23:00, hadde bestilt/vurderte å bestille varer som var inne på lager... Selv om man påpeker negative ting ved et ellers spennende og bra opplegg, burde man slippe å få slengt slike kommentarer etter seg, noe jeg tror du er enig i :)

 

Selv fikk jeg også en mail fra netshop med klar beskjed om at jeg fikk varen til tilbudspris, noe annet hadde jeg ikke forventet av dem heller ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Mye kudos til netshop for å vedlikeholde noe av de morsommere påfunnene jeg har sett blandt norske webshoper ja!  :)

 

@ TL 1000S: Ser du rettet deg senere i tråden her, men alle vi som "klagde" over at salget så ut til å ta slutt så tidlig som 23:00, hadde bestilt/vurderte å bestille varer som var inne på lager... Selv om man påpeker negative ting ved et ellers spennende og bra opplegg, burde man slippe å få slengt slike kommentarer etter seg, noe jeg tror du er enig i :)

 

Selv fikk jeg også en mail fra netshop med klar beskjed om at jeg fikk varen til tilbudspris, noe annet hadde jeg ikke forventet av dem heller ;)

7163008[/snapback]

Vel...

Jeg mener fremdeles det var på sin plass å si klart fra hva jeg mener om innlegg som kun fokuserer på det negative.

Kunne sikkert sagt det på en penere måte ja. Fikk jo tilsvar så det holdt og litt til.

Greit nok det. :)

Jeg synes det ikke var noe negative ting med Netshop's opplegg å påpeke, men jeg ser at ikke alle er enige i det.

Så da er vi uenige. Verre er det ikke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...