Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film

LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Tja. Da regner jeg med at det sakte men sikkert begynner å rulle inn en og annen kommentar om Hitman i den nærmeste fremtid. Selv blir jeg opptatt i 100 min..

Utenom at filmen er tragisk, å at flashback'ene i begynelsen er stjelt fra Dark Angel. Nei, ikke en remake av det, REN KOPI!!

Skrevet
Har lurt litt på i det siste om jeg skal søke på jobb som skribent hos kulturo.no. Men så lurer jeg på om det er mye jobb med dette i løpet av en uke. Noen som har erfaringer om dette?

Jeg er anmelder for et filmforum/base. Det kan være mye jobb, men godene er at jeg får mye film/tv-serier gratis, samt at jeg får gå på pressevisninger. Hvis du er glad i film så synes jeg absolutt det er verdt det!

Skrevet (endret)

Som jeg sa i en annen tråd. Vi mister de beste til narkotikaen... :(

... dødsfallet kan trolig tilknyttes narkotika
Endret av L4r5
Skrevet

Forferdelig trist, han ville ha blitt en av de store navnene de neste 20 årene det er jeg overbevist over...

Men skal sies at jeg tror han går ut med flagget til topps med TDK :yes:

Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Trist start på året dette her ja :(

Husker Heath Ledger best fra den første rollen jeg så han hi faktisk, nemelig The Patriot.

Har relevante og personlige minner med den filmen.

Filmer som 10 things i hate about you og Ned Kelly beviser hans talent. Gleder meg til TDK

håper hans medviknig er avsluttet i den filmen,frykter nemelig at TDK og den neste batmanfilm fra Nolan får samme *rolle* som de to siste POC-filmene.

Gud forby!

RIP mr.Ledger, we will remember ur talent,and miss ur carisma

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...