Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film

LarsP

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg har ennå ikke hatt 124 minutter til overs til å se filmen. Bør vel få det til snart.

Fuck it, EM ødelegger.

Endret av Hyperio
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg lurte blant annet på uttalelsen om at luften på planeten visstnok skulle være giftig pga. høyt CO2-innhold, og at det derfor skulle være "som å puste inn eksos".

Når de setter lista på det nivået, er det vel ikke å forvente at de får til karbondatering.

Likevel, ikke så verst film.

Endret av Juℓenissen
Gjest Slettet+9817324
Skrevet

Bondjubileum i dag :

You only live twice aka JB i Japan 45 år......1ste Bondfilm jeg noen gang så.

Denne startet en nedgangsspiral som skulle vare 10 år.......

Bondjubileum i dag :

You only live twice aka JB i Japan 45 år......1ste Bondfilm jeg noen gang så.

Denne startet en økonomisk nedgangsspiral som skulle vare 10 år.......

Skrevet (endret)

Roger Moore er faktisk min favoritt-Bond. Liker deadpan-humoren hans, filmene hans er morsommere enn Connery sine. Spesiellt Live and Let Die, men også Moonraker og View to a Kill.

Han tok karatetimer hos Chuck Norris for å gjøre karateskole-scenen i Man with the Golden Gun.

Endret av Bytex
  • Liker 1
Gjest Slettet+9817324
Skrevet

Norris underviste mrs Elvis oxo ;)

Bob Wall påstår han underviste Elvis men han har en tendens til å skrøne om mye rart.......

Skrevet

Heisann.

Jeg lurer på hvilken film jeg burde se?

Valget står mellom

God of City

The Good, The Bad and the ugly

The Prestige

Begrunn gjerne hvorfor.

Skrevet

Jeg hørte at The Good, The Bad and The Ugly er den tredje i en triologi. Hvilke filmer er det og må man se på de for å forstå noe av The Good, The Bad and The Ugly?

Skrevet

Hva syntes folk om filmen Promethus?

Var ikke klar over at det hadde med aliens å gjøre engang, så forventet noe annet for å si det sånn.

Visuelt var det veldig bra, visse ting ga ikke mening i det hele tatt, veldig mange ubesvarte spørsmål.

En film for aliens fans, i grunn :p

Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Hva syntes folk om filmen Promethus?

Den er bra

Skrevet

Jeg anbefaler deg å lagre google.com som bokmerke. Google.com gjør det kjempelett å finne infomasjon som dette.

Det har jeg gjort, eneste jeg kom frem til er hvilke filmer som er med i trilogi'en.. Ikke om man må se på de filmene for å få meg seg noe av The Good, The Bad and The Ugly.

• Liker 1
Skrevet

Jeg anbefaler deg å lagre google.com som bokmerke. Google.com gjør det kjempelett å finne infomasjon som dette.

Det har jeg gjort, eneste jeg kom frem til er hvilke filmer som er med i trilogi'en.. Ikke om man må se på de filmene for å få meg seg noe av The Good, The Bad and The Ugly.

Jeg så alle tre i en maraton, og synes at jeg fikk noe ut av det. Historiene er ikke de samme, men de henger på en måte sammen. De er i samme univers, kan du si.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...