Nopros Skrevet 28. desember 2010 Skrevet 28. desember 2010 Og der setter jeg i gang Tarkovskiy-maraton! Starter kronologisk med Ubiytsy og slutter med Offret. 1
Lawliet Skrevet 28. desember 2010 Skrevet 28. desember 2010 Tarkovskij maraton høres ut som en utrolig dårlig idé. Se dem heller over ett par uker slik at de kan synke skikkelig inn. 2
Nopros Skrevet 28. desember 2010 Skrevet 28. desember 2010 Hvis du sier det så, jeg har ingen tidligere erfaringer med regissøren, men har nå sett hans tre første. Veldig gode filmer alle tre, likte Katok i skripka best. Var ikke meningen å se alle filmene i strekk, men se de fordelt på rundt en uke. Men hvis du sier at jeg burde la filmene synke inn over noen uker, så gjør jeg det.
Nistelrooy Skrevet 29. desember 2010 Skrevet 29. desember 2010 Wo hu cang long (2000) (Crouching Tiger, Hidden Dragon) Hva ser folk i denne filmen? Har nettopp sett den, og den var ikke akkurat noe for meg. 8.0 på IMDB er helt uforståelig. Jeg datt av ordentlig da de begynte å løpe bortover vegger og hoppe ti meter oppover. Kampscenene gjorde meg nesten flau over at jeg har kjøpt filmen. Huff, to laaaaange timer. Skal vi være snille i dag og si 3/10 da? Siden coveret i det minste var litt stilig...
Olum Skrevet 29. desember 2010 Skrevet 29. desember 2010 (endret) Hvis du sier det så, jeg har ingen tidligere erfaringer med regissøren, men har nå sett hans tre første. Veldig gode filmer alle tre, likte Katok i skripka best. Var ikke meningen å se alle filmene i strekk, men se de fordelt på rundt en uke. Men hvis du sier at jeg burde la filmene synke inn over noen uker, så gjør jeg det. Du har ikke sett alle 250 enda da Endret 29. desember 2010 av Olum
Vertical^ Skrevet 29. desember 2010 Skrevet 29. desember 2010 Hei! Kjøpte Twin Peaks Definitive Gold Box Edition for et par uker siden, men har ikke hatt tid til å starte serien før nå. På Main Menu får jeg alternativet "Original Version" og "International Version". Trykker jeg på Internation kommer det opp en liten info-tekst der det står at denne versjonen løser Laura Palmer mysteriet på sin egen måte. En åpen slutt også, hvis jeg skjønte riktig. Allikevel; Bør jeg ta Original, så se serien ferdig, så International med de alternative sluttene?
thadon Skrevet 29. desember 2010 Skrevet 29. desember 2010 Internasjonal-episoden ødelegger visstnok hele orginalserien hvis du ser den først, uten at jeg har sett og kan si det for sikkert selv. Start med den orginale episoden. 2
Chad Thundercock Skrevet 29. desember 2010 Skrevet 29. desember 2010 En av de beste avslutningene på en film: http://www.youtube.com/watch?v=K8elKC-DLS8
thesinner Skrevet 29. desember 2010 Skrevet 29. desember 2010 Hei! Kjøpte Twin Peaks Definitive Gold Box Edition for et par uker siden, men har ikke hatt tid til å starte serien før nå. På Main Menu får jeg alternativet "Original Version" og "International Version". Trykker jeg på Internation kommer det opp en liten info-tekst der det står at denne versjonen løser Laura Palmer mysteriet på sin egen måte. En åpen slutt også, hvis jeg skjønte riktig. Allikevel; Bør jeg ta Original, så se serien ferdig, så International med de alternative sluttene? Se Original Version. Den andre versjonen ble kun laget for å gi en avslutning på pilot-episoden i tilfelle serien ikke ble tatt opp.
KjemikerJon Skrevet 29. desember 2010 Skrevet 29. desember 2010 Wo hu cang long (2000) (Crouching Tiger, Hidden Dragon) Hva ser folk i denne filmen? Dagens spørsmål. Effektene var kanskje the shizzle for ti år siden, men akkurat nå kan jeg ikke se noe som helst grunn til at så mange gir denne høyst middelmådige affæren høye karakterer.
Bear^ Skrevet 29. desember 2010 Skrevet 29. desember 2010 Hmmm, av personelig mening lurer jeg på hva som er så spesielt med Toy Story 3. Joda slik sett er den helt Ok, men langt fra noe mesterverk. Musikk, historie og fremføring er rett frem uten noen sidestykke, følte det var som Toy Story 1 og 2, bare i nyere gjengivning. Så lurer på hvordan den klarte 7 nominasjoner og 4 vinn. Er det meningen at dette skal være 2010s beste animerte film?
Hyperio Skrevet 29. desember 2010 Skrevet 29. desember 2010 Facebook tvinger Hollywood til kvalitet Ser ikke en plass i artikkelen nøyaktig hvordan det er akkurat Facebook som tvinger fram kvalitet.
Dorian Gray Skrevet 29. desember 2010 Skrevet 29. desember 2010 "The Social Network tvinger Hollywood til kvalitet." Sånn, nå er overskriften litt latterlig. Fortsatt latterlig, vel og merke.
Chad Thundercock Skrevet 29. desember 2010 Skrevet 29. desember 2010 Så lurer på hvordan den klarte 7 nominasjoner og 4 vinn. Hvordan i helvete klarte The Hurt Locker 6 Oscars? Stemmer, prisutdelingene i dag er en jævla vits.
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 29. desember 2010 Skrevet 29. desember 2010 Snikende tiger er jo feik wire fu , ikke ekte kung fu. *Oivind Blunck 60....Holm rulte*
Hyperio Skrevet 29. desember 2010 Skrevet 29. desember 2010 "The Social Network tvinger Hollywood til kvalitet." Sånn, nå er overskriften litt latterlig. Fortsatt latterlig, vel og merke. Hehe, nå blir du nok headhuntet av avisene.
Jonas2k Skrevet 29. desember 2010 Skrevet 29. desember 2010 (endret) Noen som vet hvor jeg kan finne en oversikt over hvilke filmer som er utgitt på Blu-Ray med et "book-cover". Se spoiler for eks. Edit: Digibook ble det kalt ja, her er en komplett liste over Nord-Amerikanske utgivelser og Europeiske utgivelser om noen skulle vært interresert Endret 29. desember 2010 av Jonas2k
KjemikerJon Skrevet 29. desember 2010 Skrevet 29. desember 2010 Hvordan i helvete klarte The Hurt Locker 6 Oscars? Stemmer, prisutdelingene i dag er en jævla vits. Dakar. Vant ikke den med de snille blå alvene?
Nopros Skrevet 29. desember 2010 Skrevet 29. desember 2010 Hvis du sier det så, jeg har ingen tidligere erfaringer med regissøren, men har nå sett hans tre første. Veldig gode filmer alle tre, likte Katok i skripka best. Var ikke meningen å se alle filmene i strekk, men se de fordelt på rundt en uke. Men hvis du sier at jeg burde la filmene synke inn over noen uker, så gjør jeg det. Du har ikke sett alle 250 enda da Jeg hadde jo. Men så kom det inn fem nye, og to av de var ikke sett. Tror jeg lar det ligge, jeg har på et punkt vært på 250/250. Det holder i grunn for meg. Hvordan i helvete klarte The Hurt Locker 6 Oscars? Stemmer, prisutdelingene i dag er en jævla vits. Dakar. Vant ikke den med de snille blå alvene? Hei, jeg elsker deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå