Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film


LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817324

De burde proeve noe nytt , hva med en Iron Sheik film *humrer*

 

Iron Sheik sez....Mullah Krekar , you cheap jew no good motherf...you dont respakk the wrassling , you worse than Ultimate Warriah and I put you in the camel clutch , break your back and then f... you in the a** !

 

Iran number 1 !

Lenke til kommentar

Trailer til Cornelis, filmen om Cornelis Vreeswijk. Hva synes dere om smakebiten på Hank von Helvetes tolkning av legenden? Får ikke helt bestemt meg selv, men vet at jeg gleder meg veldig til å se hele filmen!

 

 

For meg kommer Hank von Helvete alltid til å være Han von Helvete. Men det blir spennende å se hvordan han klarer seg som Cornelius :)

 

Samme tenkte jeg om Jim Carrey og hans "alvorlige" filmer, helt til jeg så "Eternal Sunshine in a Spotless Mind".

Da ble jeg solgt.

Lenke til kommentar

Trailer til Cornelis, filmen om Cornelis Vreeswijk. Hva synes dere om smakebiten på Hank von Helvetes tolkning av legenden? Får ikke helt bestemt meg selv, men vet at jeg gleder meg veldig til å se hele filmen!

 

 

For meg kommer Hank von Helvete alltid til å være Han von Helvete. Men det blir spennende å se hvordan han klarer seg som Cornelius :)

 

Samme tenkte jeg om Jim Carrey og hans "alvorlige" filmer, helt til jeg så "Eternal Sunshine in a Spotless Mind".

Da ble jeg solgt.

 

Oi! Den har jeg ikke sett! Har sett The number 23 og likte den sånn passe bra. Veldig uvant å se Jim Carrey i en slik rolle.

Lenke til kommentar

Hva synes folket om IMDbs nye design (når man går inn på enkelttitler)? Jeg er en liberal fyr, men det ble litt for "stort" synes jeg. Perfekt før.

Jeg måtte sjekke om jeg var i ferd med å besvare et gammelt innlegg, men nei. Kan ikke helt si jeg har sett noen endringer i det siste? Med mindre du prate om endringen som skjedde for et år siden elns?

Lenke til kommentar

Pokker ta det er mye ''filmstjerner'' på norske reklamepauser for tiden.

 

Viasat 4 kjører til med godeste Alan Ford(fra bl.a Snatch og The Exorsist: the Begining) Leifdal har faktisk fått tak i Pamila Anderson!

 

Og nå nettopp så jeg Star Tour-reklame med ball-busting Mads Mikkelsen.

 

Kult sier jeg, og et godt avbrekk fra de andre elendige norske reklamene.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hentet fra Imdb.

 

Frank Sinatra broke one of his fingers when he hit the table, which was real and not a break-away prop, in the fight sequence with Henry Silva. Due to ongoing filming commitments, he could not rest or bandage his hand properly, causing the injury to heal incorrectly. It caused him chronic discomfort for the rest of his life.

 

Alt for filmen. Frank er helten min.

Lenke til kommentar

Føler jeg misliker 99% av alle store forandringer av internettsider. Men de eneste jeg kommer på å ha brydd meg om er IMDb, youtube og diskusjon. Etter en stund tenker man ikke så mye på det da, så er vanskelig å vite. Husker nesten ikke hvordan IMDb pleide å se ut. Men youtube, argh. Hele tiden driver de og tuller og gjør alt så mye vanskeligere.

 

Forresten. Etter mange år med å slite med pre 60-talls filmer har jeg hatt en liten oppvekker. Begynt å sjekke ut film noir og har nylig sett White Heat (1942) og This Gun for Hire (1942) som begge var AWESOME! Har nå The Night of the Hunter, The Killers og Laura klare til helgen.

Endret av Venerable
Lenke til kommentar

Etter mange år med å slite med pre 60-talls filmer har jeg hatt en liten oppvekker. Begynt å sjekke ut film noir og har nylig sett White Heat (1942) og This Gun for Hire (1942) som begge var AWESOME!

Gratulerer. Som du ser hjelper det med noen år ekstra på .....

Endret av Montag
Lenke til kommentar

Satt nettopp å skrev en lang tekst om en liten hypotese jeg hadde om den saken. Men når jeg fikk formulert den så kom feilene frem, så jeg måtte slette det.

 

Akkurat nå tror jeg... Tror jeg bare har vært veldig uheldig med filmvalg når det gjelder eldre filmer. Som har gitt feil inntrykk. Fordi det er ikke mange månedene siden jeg så Sunset Blvd. som var helt ufattelig kjedelig. Og Casablanca er det kanskje 1 år siden jeg så som også var helt forferdelig.

 

Mens This Gun for Hire burde jeg ha likt som 16 åring. I hvert fall da, sikkert yngre også. Men slikt er ikke lett å vite. En ting er sikkert, sort/hvit er ikke like ubehagelig som det var før. Heldigvis.

Endret av Venerable
Lenke til kommentar

Pokker ta det er mye ''filmstjerner'' på norske reklamepauser for tiden.

 

Viasat 4 kjører til med godeste Alan Ford(fra bl.a Snatch og The Exorsist: the Begining) Leifdal har faktisk fått tak i Pamila Anderson!

 

Og nå nettopp så jeg Star Tour-reklame med ball-busting Mads Mikkelsen.

 

Kult sier jeg, og et godt avbrekk fra de andre elendige norske reklamene.

 

Syns reklamen for elkjøp med John Cleese var jo artig da :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...