Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film


LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Istid er ikke et Dreamworks produkt, det er 20th Century Fox som har de filmene.

Men poenget ditt med at det er meget bedre med noe nytt, enn enda en oppfølger av en suksessfilm er jeg helt enig i. Men nå kommer det vel en 3-er av Toy Story og da, mener jeg.

Hvis Toy Story 3 blir en god film (som jeg forventer), så kan jeg ikke lenger skylde på at det er en oppfølger som gjør de (dreamworks/20th C Fox) dårlig. Men jeg vil heller se Toy Story 3 enn Istid 3. Det har klart noe med å gjøre at jeg så Toy Story på VHS som ung og det bringer frem nostalgien etc. Istidfilmene kom på rekke og rad, rush.

Lenke til kommentar
Istid 1,2,3 EIER! Men det skulle bare vært SHREK!

Jeg likte Istid 1, fordi den var helt ny og konseptet var morsomt. Istid 2 husker jeg ingenting av, og treeren så jeg for noen måneder siden og satt igjen med -- ... ja, nettopp, ingenting. Det kunne godt vært en dårlig spinoff. Drittkjedelig film.

 

Istid 3 var knallbra. Sjeldent opplevd så mye latter i en kinosal, enorm opptur fra en heller forglemmelig 2'er. Den var perfekt for barn og minst like perfekt for foreldre (spesielt grunnet tematikken). De fikk mer enn nok å relatere seg til. :)

Lenke til kommentar
Istid 3 var knallbra. Sjeldent opplevd så mye latter i en kinosal, enorm opptur fra en heller forglemmelig 2'er. Den var perfekt for barn og minst like perfekt for foreldre (spesielt grunnet tematikken). De fikk mer enn nok å relatere seg til. :)

Barn er mye mindre kritiske. Jeg synes Istid-konseptet er kjedelig og har gått ut.

 

Ja takk til nye stilige animasjonsfilmer som Pixar kommer med.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Da var Avatar sett! Fy faen for en rå film! Vakreste filmen noensinne! Ble sittendes og si "woow" så og si hele filmen! AMAGAD for en sinnsykt bra film! ENESTE som kan trekke bittelitt ned, er en scene der Jake Sully sier "And they will know that THIS, THIS IS OUR LAND!", og jeg håpa på at han skulle si "And they will know that THIS, THIS IS SPARTAA!". Han hadde nemlig helt lik stemme som Leonidus i 300.. :whistle:

 

Løp og se!

Endret av Bruker-127711
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   1 medlem

×
×
  • Opprett ny...