Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film

LarsP

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)
Jeg ville sagt omvendt. Gamlefilmen mens man er opplagt og konsentrert, American Psycho når konsentrasjonen er slepen og på topp, Snatch til slutt som avslapning og nedkjøling av hjernecellene.
Hvis det er snakk om å se alle tre filmene på rad så er det kanskje mer fornuftig, ja. Var ikke sånn jeg tolket spørsmålet, men :) Endret av thesinner
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Ja den så fin ut, Clint og Morgan er jo et superteam! Million dollar baby og Unforgiven var jo knallgode. Dæven som han Damon(d) er i farten for tiden.

Endret av kakesjef
Skrevet

Synes hverken den Law Abiding Citizen på forrige side, eller denne Invictus over her så spesielt gode ut. Ser mer ut som helt OK filmer. Førstnevnte var jo utrolig spolerende gjennom. Invictus så litt kjedelig ut. Plottet å vinne en kamp?

Skrevet (endret)

Kjedelig? Vinne en kamp :p Det handler jo om hvordan Mandela allierte seg med Sør Afrikas røgby lag for å samle folket under apartheid perioden, sport som et universalt språk er vel et stikkord. Tror det blir en fin film!

Endret av kakesjef
Skrevet

Ja, har bestemt meg for å ordne istand en filmkveld på Haloween. Anbefalinger? Skal sikkert hvertfall se to filmer. Burde vi se skrekk, action, drama? Skrekk er jo kanskje en selvfølge :fun:

Gjest Bruker-127711
Skrevet

Ferdig med Snatch nuh. Den var herlig, en av de beste filmene til Brad Pitt imo.

Skrevet
Ja, har bestemt meg for å ordne istand en filmkveld på Haloween. Anbefalinger? Skal sikkert hvertfall se to filmer. Burde vi se skrekk, action, drama? Skrekk er jo kanskje en selvfølge :fun:

Med tanke på at det er Halloween ville det nok være passende med noe skummelt, ja.

Skrevet

Jeg vant en Nintendo Wii i en filmquiz arrangert av jobben (filmbutikk). Egentlig hadde jeg likt å få gratis BD litt mer, som var premien til 2. - 10. plass, men greit nok, Nintendo i stedet. Hvis jeg ikke klarer å bli interessert i spillene kan jeg alltids selge den og ha råd til 3-4 BDer i stedet.

Hadde flaksen med meg da. Var et spørsmål om Weird Science, og hvem som regisserte den, så jeg tenkte "tenåringskomedie fra 80-tallet, vedder på John Hughes", selv om jeg aldri har sett den eller lest noe særlig om den. Var sikkert det spørsmålet jeg vant på også. :p

Skrevet

magnusbe: lol

Thrusthamster: Wii er fett da :p Skaff deg Zelda - Twilight Princess og Super Mario Galaxy så har du mange timer med moro å se frem til!

Quiz er fett generelt forresten :p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...