Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film


LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Synes det lille fra Traileren virket veldig annerledes jeg, fikk ihvertfall en helt annen følelse. Er sikkert på grunn av et helt annerledes landskap.

 

Ikke forstå meg galt, BoB er og blir 100% fantastisk så jeg gleder meg ;)

 

 

 

Mr.BadSmile

 

Haha, rytme spill med klipp har jeg ei sett på trailer før. Så meget funny ut!

Endret av karl-wilhelm
Lenke til kommentar
Vel, det kan jo bli en eksakt kopi av BoB, men jeg tipper den blir knall!

I og med at det er marinen(?) og ikke fly-våpenet, pluss andre karakterer, så kan det strengt tatt ikke bli en kopi.

Kopi og kopi, jeg tenker det blir samme type filming, fortellerstemme, detaljer osv som tilsier etterligning. Men ikke en kopi av historien nei.

 

Om det blir samme type filming, fortellerstemme, detaljer osv. så må jo denne bare bli bra.

Lenke til kommentar
Vanligvis tyder kvantitet på mangel av kvalitet, men Coens leverer jo gang på gang så er ikke akkurat bekymret over det.

 

Har troen på at de leverer igjenn.

De har levert nesten bare bra filmer, ja. Selv om jeg anser Burn After Reading som et elendig makkverk av en film.

Lenke til kommentar

Vel, jeg har ikke sett så mange.. har sett:

 

The Big Lebowski

O Brother Where Art Thou

Intolerably Cruelty (hvis den teller?)

The Ladykillers

No Country for Old Men

Burn After Reading

 

 

Likte kun den første.. de andre likte jeg igrunnen ikke i det hele tatt..

Lenke til kommentar
Jeg kan skjønne Ladykillers og Burn After Reading, men hva var det som gjorde at du ikke likte NCFOM?

Slutten.. ene og alene slutten!

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

Det er som om Coen-brødrene ikke er i stand til å lage en slutt på en film.. som i alle filmer med Coen, så slutter det med at alle plutselig blir drept..

 

De lagde en veldig god historie, og jeg satt klistret til skjermen og tenkte "Endelig en Coen-film jeg kan like", men nei da.. plutselig gjorde de et kjempehopp og drepte alt som var, og ingen egentlig slutt. Så, min mening er at selv om de er knakende flinke til å lage god historie og stemning, så spiller det liten rolle når de ikke klarer å nøste det opp på en like bra måte..

 

Samme med Ladykillers, bortsett fra at den var dønn kjedelig ellers også.. og Burn After Reading.. alle døde der også.. sånn uten videre.. Kjedelig..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...