Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film

LarsP

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+9817324
Skrevet

Dracula 2 fra 1966 :

http://www.youtube.com/watch?v=7FKoilCq408

Dracula 3 fra 1968 :

http://www.youtube.com/watch?v=n64jrbG6hgw...feature=related

Dracula 4 fra 1969 (Geoff Keen fra Bondfilmene er i denne oxo) :

http://www.youtube.com/watch?v=nRjueQGaf0I...feature=related

Dracula 5 fra 1970 (denne er mer voldlig enn de andre) :

http://www.youtube.com/watch?v=32O_B3XNjXE...feature=related

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen som vet om noen fancy og gode add-ons til Firefox? IMDb-preview er selvfølgelig et must (genialt når folk hyperlenker til filmer de snakker om), samt "who is this person" er grei å ha med (men går nesten like kjapt med IMDB-søkefelt lagt inn i leseren). Cooliris er jo helt knall til å søke gjennom trailere på eks. youtube. Hva mer kan legges til for å virkelig få en nettleser for en filmgeek?

Skrevet

Mange gode tips! Jeg har sett en del av Cronenberg (Scanners, Videodrome, The Brood), og de likte jeg veldig godt. The Fly skal nok sees, men jeg har lyst til å se originalen først.

Skrevet
Noen som vet om noen fancy og gode add-ons til Firefox? IMDb-preview er selvfølgelig et must (genialt når folk hyperlenker til filmer de snakker om), samt "who is this person" er grei å ha med (men går nesten like kjapt med IMDB-søkefelt lagt inn i leseren). Cooliris er jo helt knall til å søke gjennom trailere på eks. youtube. Hva mer kan legges til for å virkelig få en nettleser for en filmgeek?

StumbleUpon er en skikkelig godsak for alle. Filmgeek eller ei.

Skrevet
Mojo Pin: Her

Foretrekker Apple sine sider jeg og. Hva syntes folket om Rock'n'Rolla? Jeg vet ikke helt om jeg skal si for mye da det ble litt prating underveis i filmen, men det er jo ikke et godt tegn. Det eneste jeg kan si er at den ligger langt under både Snatch og Lock, Stock.

Skrevet

Tok fire blu-ray filmer (Transformers, Die Hard, 300, og The Simpsons Movie)

Var ikke mer enn 87 kroner som skilte billigste fra dyreste, men det blir jo noen kroner for filmsamlerne. Skulle tatt og sammenlignet med Play.com og andre (spesielt utenlandske) som ikke er å finne i prisguiden. Gamezone var i hvert fall billigere enn de tre andre det går an å sammenligne med der.

Gamezone: 806

Platekompaniet: 826

CDON: 856

DVDhuset: 893

Skulle hatt en skikkelig prissammenligningstjeneste som tok for seg alle butikker.

Skrevet

Godtfolkz, noen som vet sånn ca hvor mye man får pr. dvd hos Gamestop? Tenkte jeg skulle strippe samlinga litt for filmer jeg har dobbelt opp av, ikke kommer til å se igjen etc. Men hvis jeg får minimalt med penger, kan jeg prakke det på kjentfolk i stedet.

Skrevet

Var ikke mer enn 87 kroner som skilte billigste fra dyreste, men det blir jo noen kroner for filmsamlerne. Skulle tatt og sammenlignet med Play.com og andre (spesielt utenlandske) som ikke er å finne i prisguiden. Gamezone var i hvert fall billigere enn de tre andre det går an å sammenligne med der.

Skulle hatt en skikkelig prissammenligningstjeneste som tok for seg alle butikker.

Kelkoo.no tar vel for seg en del flere butikker.

Skrevet

På DVDStrax får du disse for kr 666. En prissammenligningstjeneste hadde ikke vært dumt, nei.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...