Gjest Slettet+9817324 Skrevet 18. januar 2009 Skrevet 18. januar 2009 Dracula 2 fra 1966 : http://www.youtube.com/watch?v=7FKoilCq408 Dracula 3 fra 1968 : http://www.youtube.com/watch?v=n64jrbG6hgw...feature=related Dracula 4 fra 1969 (Geoff Keen fra Bondfilmene er i denne oxo) : http://www.youtube.com/watch?v=nRjueQGaf0I...feature=related Dracula 5 fra 1970 (denne er mer voldlig enn de andre) : http://www.youtube.com/watch?v=32O_B3XNjXE...feature=related
toro6 Skrevet 18. januar 2009 Skrevet 18. januar 2009 har nettopp sett ferdig Steven Seagal filmen Kill Switch. den er så dårlig at det faktisk er verdt å nevne.
Dotten Skrevet 18. januar 2009 Skrevet 18. januar 2009 Noen som vet om noen fancy og gode add-ons til Firefox? IMDb-preview er selvfølgelig et must (genialt når folk hyperlenker til filmer de snakker om), samt "who is this person" er grei å ha med (men går nesten like kjapt med IMDB-søkefelt lagt inn i leseren). Cooliris er jo helt knall til å søke gjennom trailere på eks. youtube. Hva mer kan legges til for å virkelig få en nettleser for en filmgeek?
Xanman Skrevet 18. januar 2009 Skrevet 18. januar 2009 Mange gode tips! Jeg har sett en del av Cronenberg (Scanners, Videodrome, The Brood), og de likte jeg veldig godt. The Fly skal nok sees, men jeg har lyst til å se originalen først.
Endre Skrevet 18. januar 2009 Skrevet 18. januar 2009 Har ikke sett The Insider. Er den verdt et innkjøp?Absolutt! Vil kanskje si det er Manns beste, men det er tett løp med Heat.
L4r5 Skrevet 18. januar 2009 Skrevet 18. januar 2009 Noen som vet om noen fancy og gode add-ons til Firefox? IMDb-preview er selvfølgelig et must (genialt når folk hyperlenker til filmer de snakker om), samt "who is this person" er grei å ha med (men går nesten like kjapt med IMDB-søkefelt lagt inn i leseren). Cooliris er jo helt knall til å søke gjennom trailere på eks. youtube. Hva mer kan legges til for å virkelig få en nettleser for en filmgeek? StumbleUpon er en skikkelig godsak for alle. Filmgeek eller ei.
Movieheart Skrevet 18. januar 2009 Skrevet 18. januar 2009 Noe sier meg at det bare fins 8 personer som har sett den serien, og alle er blodfan...
Olum Skrevet 18. januar 2009 Skrevet 18. januar 2009 Det er filmen forresten. Jeg la den ut i denne tråden just for the lulz.
Mojo Pin Skrevet 18. januar 2009 Skrevet 18. januar 2009 Hva slags sider bruker dere til å se trailere med god kvalitet og rask streaming, utenom youtube og filmens hjemmeside?
haarod Skrevet 18. januar 2009 Skrevet 18. januar 2009 Mojo Pin: Her Foretrekker Apple sine sider jeg og. Hva syntes folket om Rock'n'Rolla? Jeg vet ikke helt om jeg skal si for mye da det ble litt prating underveis i filmen, men det er jo ikke et godt tegn. Det eneste jeg kan si er at den ligger langt under både Snatch og Lock, Stock.
Dotten Skrevet 18. januar 2009 Skrevet 18. januar 2009 Tok fire blu-ray filmer (Transformers, Die Hard, 300, og The Simpsons Movie) Var ikke mer enn 87 kroner som skilte billigste fra dyreste, men det blir jo noen kroner for filmsamlerne. Skulle tatt og sammenlignet med Play.com og andre (spesielt utenlandske) som ikke er å finne i prisguiden. Gamezone var i hvert fall billigere enn de tre andre det går an å sammenligne med der. Gamezone: 806 Platekompaniet: 826 CDON: 856 DVDhuset: 893 Skulle hatt en skikkelig prissammenligningstjeneste som tok for seg alle butikker.
Bob_3 The Builder Skrevet 18. januar 2009 Skrevet 18. januar 2009 Godtfolkz, noen som vet sånn ca hvor mye man får pr. dvd hos Gamestop? Tenkte jeg skulle strippe samlinga litt for filmer jeg har dobbelt opp av, ikke kommer til å se igjen etc. Men hvis jeg får minimalt med penger, kan jeg prakke det på kjentfolk i stedet.
Kontorstol Skrevet 18. januar 2009 Skrevet 18. januar 2009 Tok fire blu-ray filmer (Transformers, Die Hard, 300, og The Simpsons Movie) Var ikke mer enn 87 kroner som skilte billigste fra dyreste, men det blir jo noen kroner for filmsamlerne. Skulle tatt og sammenlignet med Play.com og andre (spesielt utenlandske) som ikke er å finne i prisguiden. Gamezone var i hvert fall billigere enn de tre andre det går an å sammenligne med der. Gamezone: 806 Platekompaniet: 826 CDON: 856 DVDhuset: 893 Skulle hatt en skikkelig prissammenligningstjeneste som tok for seg alle butikker. Kelkoo.no tar vel for seg en del flere butikker.
Infenso Skrevet 18. januar 2009 Skrevet 18. januar 2009 Tok fire blu-ray filmer (Transformers, Die Hard, 300, og The Simpsons Movie) Var ikke mer enn 87 kroner som skilte billigste fra dyreste, men det blir jo noen kroner for filmsamlerne. Skulle tatt og sammenlignet med Play.com og andre (spesielt utenlandske) som ikke er å finne i prisguiden. Gamezone var i hvert fall billigere enn de tre andre det går an å sammenligne med der. Gamezone: 806 Platekompaniet: 826 CDON: 856 DVDhuset: 893 Skulle hatt en skikkelig prissammenligningstjeneste som tok for seg alle butikker. På DVDStrax får du disse for kr 666. En prissammenligningstjeneste hadde ikke vært dumt, nei.
Kontorstol Skrevet 18. januar 2009 Skrevet 18. januar 2009 Finnes det noen skikkelig fine versjoner av V for Vendetta? Gjerne steelbook.
Thantophobia Skrevet 18. januar 2009 Skrevet 18. januar 2009 Finnes det noen skikkelig fine versjoner av V for Vendetta? Gjerne steelbook. Såvidt jeg vet finnes det ingen skikkelig fine utgivelser som er lett å få tak i. Det finnes dog en portugisisk steelbook, men tror ikke den er så lett å få henda i, og du må regne med at prisen kanskje er litt stiv. http://theimportforums.com/viewtopic.php?t=7503
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå