haarod Skrevet 15. januar 2009 Skrevet 15. januar 2009 (endret) Er faktisk litt usikker på om jeg har sett noen av dem. Jeg tror kanskje jeg så den første, men det begynner og bli en stund siden, og den gjorde nok ikke noe særlig inntrykk, men så har jeg aldri vært spesielt i motor. Så nettopp Pineapple Express, og jeg moret meg stort sett gjennom hele filmen med mange morsomme scener, men også noen scener som ble litt tamme. Ga den 7 stjerner på imdb.com. Hva syntes resten av folket? Må også nevne at James Franco var jævli morsom. Det samme gjelder Danny McBride som jeg ikke tror jeg har sett fra før. Amber Heard var deilig Endret 15. januar 2009 av haarod
Programvare Skrevet 15. januar 2009 Skrevet 15. januar 2009 F&F-filmene har jeg aldri sett, og kommer aldri til å se. Biler, motorer og slikt interesserer meg ikke i det hele tatt. Biler er et transportmiddel. Og penisforlengere.
Mojo Pin Skrevet 15. januar 2009 Skrevet 15. januar 2009 Noen som er medlem av kinosonen her? Jeg har ganske nylig meldt meg inn. Det står at for hvert kinobesøk jeg har, får jeg poeng tilsvarende billettprisen. Når jeg har 450 poeng, avanserer jeg fra "birolle" til "hovedrolle". Hva er fordelene med å være "hovedrolle" ?
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 15. januar 2009 Skrevet 15. januar 2009 Noen som er medlem av kinosonen her? Jeg har ganske nylig meldt meg inn. Det står at for hvert kinobesøk jeg har, får jeg poeng tilsvarende billettprisen. Når jeg har 450 poeng, avanserer jeg fra "birolle" til "hovedrolle". Hva er fordelene med å være "hovedrolle" ? Noen gratis førpremierer, 8-10kroner i rabatt på billetter ... Er nok noen til, men de er de jeg husker.
Lawliet Skrevet 15. januar 2009 Skrevet 15. januar 2009 Da var de to første Gudfaren filmene sett. Begge var glimrende, men de er Part II som trekker det langste strådet for min del.
CypheroN Skrevet 15. januar 2009 Skrevet 15. januar 2009 men det er Part II som trekker det langste strådet for min del. Enig. Fantastisk stemning når det gjelder historien om unge Vito.
CypheroN Skrevet 15. januar 2009 Skrevet 15. januar 2009 Litt gammel artikkel, men uansett: Metropolis remake
Kontorstol Skrevet 15. januar 2009 Skrevet 15. januar 2009 Hadde nettopp et gjensyn med Gladiator. Veldig god film.
ultimatedeskjet Skrevet 15. januar 2009 Skrevet 15. januar 2009 Litt gammel artikkel, men uansett: Metropolis remake Metropolis kan ikke lages bedre. Nei, klassikerne må få lov å stå i fred. Fy skam.
Lawliet Skrevet 15. januar 2009 Skrevet 15. januar 2009 Hadde nettopp et gjensyn med Gladiator. Veldig god film. Jepp men ble skuffet over slutten. For ett idiotisk valg av keiseren! Hvordan er det mulig å gjøre noe så dumt som å kaste seg selv inn i en kamp mot en gladiator som er blitt skadet på forhånd...
CCola Skrevet 15. januar 2009 Skrevet 15. januar 2009 Hadde nettopp et gjensyn med Gladiator. Veldig god film. Jepp men ble skuffet over slutten. For ett idiotisk valg av keiseren! Hvordan er det mulig å gjøre noe så dumt som å kaste seg selv inn i en kamp mot en gladiator som er blitt skadet på forhånd... Fordi han visste om at hvis han var skadd hadde han en mulighet mot han? Hva var idiotisk?
Lawliet Skrevet 15. januar 2009 Skrevet 15. januar 2009 Fordi han visste om at hvis han var skadd hadde han en mulighet mot han? Hva var idiotisk? Hvorfor måtte han slåst mot han i det hele tatt? Det er to scenario. Enten blir han drept, eller så vinner han. Sistnevnte ville ikke gjort saken så mye bedre akkuratt, da man måtte vert blind for å ikke se at han slåst mot en halv dau gladiator.
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 15. januar 2009 Skrevet 15. januar 2009 Keiseren ville slå to fluer i én smekk. Nemlig å kvitte seg med Maximus og samtidig bli ekstra populær blant folket.
Coffey Skrevet 15. januar 2009 Skrevet 15. januar 2009 Fordi han visste om at hvis han var skadd hadde han en mulighet mot han? Hva var idiotisk? Hvorfor måtte han slåst mot han i det hele tatt? Det er to scenario. Enten blir han drept, eller så vinner han. Sistnevnte ville ikke gjort saken så mye bedre akkuratt, da man måtte vert blind for å ikke se at han slåst mot en halv dau gladiator. Bare fordi vi så det betyr det ikke at publikum så det. Hadde han vunnet ville det vært en hederlig seier over mannen som hadde folket i sin hule hånd. Ergo: mer cred til keiseren.
Heilage Skrevet 15. januar 2009 Skrevet 15. januar 2009 Keiseren ville blitt upopulær om han gjorde Maximus til en martyr, noe han ville gjort hvis han drepte ham på "vanlig" vis. Dessverre er keiseren er crappy sverdsvinger, så han skader Maximus brutalt og på den måten gir seg selv en sjanse. Maximus vant allikvel, og møter igjen familien sin i dødsriket (forøvrig nydelig framstilt i filmen). Keiseren dør og Senatet får igjen makten i Roma.
athorb Skrevet 15. januar 2009 Skrevet 15. januar 2009 Litt gammel artikkel, men uansett: Metropolis remake Metropolis kan ikke lages bedre. Kan den vel. Den er eldgammel, og absolutt god for sin tid, og for all del vår tid også, men perfekt er den uansett ikke. Og filmfaget har jo utviklet seg en god del siden 1927, så jeg ser ikke at det ikke er rom for forbedringer. Dessuten har den blitt remaket allerede.
Heilage Skrevet 15. januar 2009 Skrevet 15. januar 2009 The Rock sin var grei, som betyr at den er bedre enn de fleste biljakter jeg kommer på. Blues Brothers har den råeste biljakten som noen sinne er fanget på film.
CypheroN Skrevet 15. januar 2009 Skrevet 15. januar 2009 Dessuten har den blitt remaket allerede. Er de filmene ganske like? Trodde ikke det var en direkte remake...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå