Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film


LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan ikke si at jeg ble direkte imponert over hverken traileren eller det som sto på IMDb. Det virket som en forholdsvis standard forviklingskomedie. En amerikanst versjon at Snatch.

 

Kan ikke si at jeg ble direkte imponert over hverken traileren eller det som sto på IMDb. Det virket som en forholdsvis standard forviklingskomedie; en amerikanst versjon at Snatch.

Lenke til kommentar

Han sa at siden det var lite snakking i filmen, så klarte han ikke følge med pga de ikke forklarte hva som skjedde. Det sier bare litt om hvor lav IQ denne fyren har. Han har også gitt 27 Dresses 5'er, noe som er enna en grunn nok til å kalle han en idiot og ræva anmelder.

Endret av BadSmile
Lenke til kommentar
Han har også gitt 27 Dresses 5'er, noe som er enna en grunn nok til å kalle han en idiot og ræva anmelder.

 

Personlig smak gjør ikke en anmelder hverken god eller dårlig, fint med folk som tør å si sin oppriktige mening om filmen og hva de fikk ut av den, og ikke bare oppgulp fra andre internsjonle anmeldere.

 

Og jeg skjønner ikke hvordan IQ kan være relevant?

Greit nok at han i starten ikke skjønte hva som skjedde, han sier jo selv at han er vant med filmer som forklarer hva som har hendt før vi kommer inn i historien, en motstander av In Medias Res kan vi vel godt si.

Lenke til kommentar

Der er jeg enig, han kan å bruke store ord, men blir litt for "ivrig" i å bare skrive det han synes er negativt med filmen, noe positivt må det jo ha vært siden den iallefall fikk 2?

 

En 16 åring kunne ha skrevet bedre med bruk av mindre store ord, så de må virke desperate i den avisen hvis anmeldelsene står i stil som denne.

Endret av Snurreleif
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...