skyhawk Skrevet 25. oktober 2006 Skrevet 25. oktober 2006 (endret) Har fått igjen over 16.000kr på stipendet mitt til overs, og tenkte at resten skal gå til scooter, da bil blir alt for dyrt alikevel. Jeg har tatt trafikalt grunnkurs, så går det ca 5.000kr til resten av mopedlappen, mørkekjøringsdemonstrasjon + kjøretimene. Så lurer jeg på om det er noen som har noen scootere å anbefale? Jeg har ingen peil på hverken scootere eller moped, men jeg vil helst ha en scooter. Selv om gutta på min alder heller synes moped og giring er kulere, tar jeg heller scooter, da jeg ikke trenger å tenke på noe annet enn gasse og bremse Skal i all hovedsak kun bruke scooteren til venner, dama, stranda osv.. Trenger ikke noe dyrt og rått Derfor lurer jeg på hvilken scooter som er best eller gir mest for pengene. Jeg har igjen ca 11.000kr, men jeg får ikke kjørt før til våren uansett pga vintertid så det er godt mulig jeg får sopa inn litt ekstra penger, men i all hovedsak, hva får jeg for ca 10 - 12.000kr? Er Honda SFX eller RS 50 Ditech bra kjøp? Endret 25. oktober 2006 av skyhawk
Evil-Duck Skrevet 27. oktober 2006 Skrevet 27. oktober 2006 har du ikke fått svar enda :O nei MC seksjonen på forumet er ynkelige greier ! men du jo kan få en fint brukt Honda SFX til rundt 9000 vil jeg tro og skal vere knall scootere vistnok
Medisinmannen Skrevet 28. oktober 2006 Skrevet 28. oktober 2006 Tror enten Aprilia eller SFX er noe du burde ta. Med Aprilia var det noe med gameboy man skulle omprogramere (?) og da går den i 90 ! SFX skal vistnok ha en extra bra motor...
Evil-Duck Skrevet 28. oktober 2006 Skrevet 28. oktober 2006 Vist du bare er ute etter å komme deg fram og tilbake på en plass med ikke så mye bratte bakker er den scooteren de seller på felleskjøpe veldig bra. koster 8000
skyhawk Skrevet 28. oktober 2006 Forfatter Skrevet 28. oktober 2006 Vist du bare er ute etter å komme deg fram og tilbake på en plass med ikke så mye bratte bakker er den scooteren de seller på felleskjøpe veldig bra. koster 8000 7168411[/snapback] :!: Hehe. Nei altså jeg setter da noen grenser, den skal jo ikke være direkte stygg og flau å kjøre rundt med. Men ja, SFX har jeg hørt flere skryter av
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå