Gamlemor Skrevet 24. oktober 2006 Skrevet 24. oktober 2006 Link Veldig koselig for oss druids, nå må vi gå tree of lol for å kunne heale i instancer, og det er jo koselig. før kunne vi jo bruke rank 4 og heale en passelig mengde, men nå må vi enten bruke rank 13(=overheal) eller tree of lol og hots for å kunne heale nok ^^ Kan ikke si at jeg gleder meg så veldig. Blir nok PvP på meg.
Footy Skrevet 24. oktober 2006 Skrevet 24. oktober 2006 det er jo snakk om at du faktisk må tenke igjen når du healer da. I stedet for å sitte å trykke på en knapp mens hodet ditt er vridd 90 grader mot tv'en i stedet. Se på det som en utfordring, possitiv utfordring for hele guildet
Sink Skrevet 24. oktober 2006 Skrevet 24. oktober 2006 kan ikke helt se hvordan dette skal øke konsentrasjonen, menmen.
Footy Skrevet 24. oktober 2006 Skrevet 24. oktober 2006 du må faktisk passe på hvor mye du healer, konstant overheal blir fy fy da du ikke vil ha mana nok fighten ut..
Tåkefyrste Skrevet 24. oktober 2006 Skrevet 24. oktober 2006 En bra endring spør du meg... Dette sammen med fjerning av decursive og emergency monitor så vil man fort finne ut hvem som kan å spille eller ikke.
Gamlemor Skrevet 24. oktober 2006 Forfatter Skrevet 24. oktober 2006 det er jo snakk om at du faktisk må tenke igjen når du healer da. I stedet for å sitte å trykke på en knapp mens hodet ditt er vridd 90 grader mot tv'en i stedet. Se på det som en utfordring, possitiv utfordring for hele guildet 7141433[/snapback] Jeg spammer da ikke bare en rank av en heal gjennom en fight. Om jeg ikke er satt som maintank healer bruker jeg 5 forskjellige ranks for å heale, når dette trer i kraft har jeg én.
Footy Skrevet 24. oktober 2006 Skrevet 24. oktober 2006 players will be able to use the top 2 or 3 ranks of each spell before receiving any penalty Eller 3?
Gamlemor Skrevet 24. oktober 2006 Forfatter Skrevet 24. oktober 2006 (endret) players will be able to use the top 2 or 3 ranks of each spell before receiving any penalty Eller 3? 7141626[/snapback] Varierer sikkert. Endret 24. oktober 2006 av Lord-Myrrah
kjetilkl Skrevet 25. oktober 2006 Skrevet 25. oktober 2006 En bra endring spør du meg... Dette sammen med fjerning av decursive og emergency monitor så vil man fort finne ut hvem som kan å spille eller ikke. 7141541[/snapback] For det første kommer det jo mass-decurse, - noe som vil minske behovet for vanlig decurse, og dessuten blir ikke disse addonene borte, men måten de kan virke på endres. - F.eks for emergency monitor vil den eneste endringen være at den må være en "secure" frame, og da kan du ikke bruke den til å targete med. - så du må kikke på den og targete med raid.frames f.eks ....
ØysteinT Skrevet 25. oktober 2006 Skrevet 25. oktober 2006 En bra endring spør du meg... Dette sammen med fjerning av decursive og emergency monitor så vil man fort finne ut hvem som kan å spille eller ikke. 7141541[/snapback] For det første kommer det jo mass-decurse, - noe som vil minske behovet for vanlig decurse, Hvis man vil at priests skal bruke all manaen sin på å decurse, så ja. Det er like ofte de andre klassene som kjører decurse også, alt er ikke magic debuffs som priests og paladorks kan dispelle. Problemet med at de gjør at decursive ikke virker mer er at de garantert ikke vil forandre de ekisterende kampene der du virkelig trenger decursive, som f.eks Luci og Noth. På Noth wiper man hvis man ikke klarer å få vekk cursen i løpet av få sekunder. Det er mer eller mindre umulig uten decursive idag. Og cursen er ikke dispellbar av priests, så "Mass Dispell" vill ikke virke. Øystein
Walts Skrevet 25. oktober 2006 Skrevet 25. oktober 2006 cleansing totems ? eller funker ikke de så bra (aldri spilt horde) vis det funker så fant jeg 1 grunn til å ha shamans på ally =)
kjetilkl Skrevet 25. oktober 2006 Skrevet 25. oktober 2006 Hvis man vil at priests skal bruke all manaen sin på å decurse, så ja. Det er like ofte de andre klassene som kjører decurse også, alt er ikke magic debuffs som priests og paladorks kan dispelle. Problemet med at de gjør at decursive ikke virker mer er at de garantert ikke vil forandre de ekisterende kampene der du virkelig trenger decursive, som f.eks Luci og Noth. På Noth wiper man hvis man ikke klarer å få vekk cursen i løpet av få sekunder. Det er mer eller mindre umulig uten decursive idag. Og cursen er ikke dispellbar av priests, så "Mass Dispell" vill ikke virke. Øystein 7146283[/snapback] Tja ... man vil vel da antagelig ha priests som bare mass-decurser og bruker pots? - og joda, selvsagt trenger man fortsatt decursing av paladins - men ingen av de fightene du nevner er da avhengig av det - mulig man må balansere raidene annerledes, men luci går fint ned uten decursing så sant du har nok dps som ikke er cloth, og noth fighten krver egentlig bare decursing av tanks - som godt kan gjøres manuellt... (har ikek hørt om paladorks btw? hva er det? det nærmeste jeg kan kommer er oss über paladins, mulig det er en skrivefeil?)
Carl M Skrevet 25. oktober 2006 Skrevet 25. oktober 2006 Ok se her nå: Når de fikser noe som er broken i spillet så griner dere ikke, please.
Walts Skrevet 25. oktober 2006 Skrevet 25. oktober 2006 Ok se her nå: Når de fikser noe som er broken i spillet så griner dere ikke, please. 7146411[/snapback] når det er en stor nerf jo ^^
JoeDohn Skrevet 25. oktober 2006 Skrevet 25. oktober 2006 Jeg klarer ikke helt å kvitte meg med tanken på at når de A) booster stamina masse B) øker styrken på items DRAMATISK C) senker raid-størrelsen D) legger inn healingforandringer som gjør det mer gunstig å bruke store, dyrere heals, fjerner monitors men også legger til stackable HoTs og sist men ikke minst E) har sagt at de skal kutte ned tidsforbruket i spillet generelt *trekker pusten* så senker de vanskelighetsgraden ganske drastisk. Det kan selvfølgelig vise seg at det går andre veien, men jeg tror personlig de planlegger å gjøre spillet mer almennvennlig og ålreit for casuals. Casuals as opposed to hulemenn som meg og sikkert mange andre.
Carl M Skrevet 25. oktober 2006 Skrevet 25. oktober 2006 Jeg klarer ikke helt å kvitte meg med tanken på at når de A) booster stamina masse B) øker styrken på items DRAMATISK C) senker raid-størrelsen D) legger inn healingforandringer som gjør det mer gunstig å bruke store, dyrere heals, fjerner monitors men også legger til stackable HoTs og sist men ikke minst E) har sagt at de skal kutte ned tidsforbruket i spillet generelt *trekker pusten* så senker de vanskelighetsgraden ganske drastisk. Det kan selvfølgelig vise seg at det går andre veien, men jeg tror personlig de planlegger å gjøre spillet mer almennvennlig og ålreit for casuals. Casuals as opposed to hulemenn som meg og sikkert mange andre. 7146522[/snapback] Kan du virkelig klandre dem for å 'eventuelt' gjøre spillet fordøyelig i mindre doser med alt pepperet de har fått og blesten rundt avhengighet og det enorme tidsforbruket?
JoeDohn Skrevet 25. oktober 2006 Skrevet 25. oktober 2006 Kan du virkelig klandre dem for å 'eventuelt' gjøre spillet fordøyelig i mindre doser med alt pepperet de har fått og blesten rundt avhengighet og det enorme tidsforbruket? 7146691[/snapback] Bingo. Det riktige svaret er: Nei.
Superslask Skrevet 25. oktober 2006 Skrevet 25. oktober 2006 D) legger inn healingforandringer som gjør det mer gunstig å bruke store, dyrere heals7146522[/snapback] Mer gunstig? Du mener at man ikke har så mye valg, da de mest effektive heals blir for ueffektive på høye levels? Det er ikke gunstigere, men en rett fram nerf mot hele raidet. Sier dette uten selv å ha erfaring med hvordan pve i BC blir, men tror ikke det blir stort forskjellig fra idag, selv med stackbare hots og nye spells. Det vil kanskje fjerne noe av den maniske "toppingen" av helsa til folk som ødelegger effekten av hots per idag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå