Gå til innhold

SK Brann - Bergens Stolthet


DrThomas

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Husker ikke hvilken tråd det var snakk om PVM lenger, men vi diskuterte hans frisparkferdigheter. Jeg sa noe sånt som at han hadde 3-4 mål på frispark. Nå har jeg sett gjennom alle målene han har scoret for Brann, og han har 4 mål på frispark i serien for Brann. Tyder på at han er en målfarlig skytter. 4 mål på 4 år.

 

Så i landskamptråden at PVM ble fremhevet som en fantastisk skapende spiller. Han skaper jo mindre enn Solli, og Solli er ikke den vi roper etter når vi mangler kreativitet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Så han er så enormt god ja. 4 frisparkmål på 4 år er faen ikke direkte mange. Jeg er spent på unnskyldningen din til dette, Step_up.

Kutt ut mobbeforsøkene dine. Det kler deg skikkelig dårlig.

God... :roll:

 

Det jeg mente med det er det faktum at han skryter PVM opp i himmelen og at han er gud på frispark. Nå har vi da funnet ut hvor mye han faktisk har scoret og det var så og si ingen. Derfor er jeg spent på han han faktisk vil si.

Lenke til kommentar

PVM underpresterer ikke, han presterer i forhold til sine ferdigheter. Dessverre, men sant.

 

This.

 

Ingen sier at Sævarsson er tidenes spiller, men han presterer bra i forhold til sine ferdigheter. Tilsvarende gjør PVM det bra i forhold til sine i år.

 

Han har 27 assist siden han kom til Brann i følge altomfotball.no (bare TL jeg har sett på).

Lenke til kommentar

Så han er så enormt god ja. 4 frisparkmål på 4 år er faen ikke direkte mange. Jeg er spent på unnskyldningen din til dette, Step_up.

Kutt ut mobbeforsøkene dine. Det kler deg skikkelig dårlig.

God... :roll:

 

Det jeg mente med det er det faktum at han skryter PVM opp i himmelen og at han er gud på frispark. Nå har vi da funnet ut hvor mye han faktisk har scoret og det var så og si ingen. Derfor er jeg spent på han han faktisk vil si.

 

 

Trollingen kjenner ingen grenser. Han har flere enn 4 mål. tallenes tale er klar. Han er blant midtbanespillerne som har flest målpoeng i år. unnskyldning til hva? Hans frisparkforsøk er gode. Det er faktisk ikke så mange som er noe særlig på frispark i Norge. Han er blant de bedre. og det er jo ikke bare på direkte, men og indirekte som vi så mot Sandefjord!

Endret av Step_up
Lenke til kommentar

Husker ikke hvilken tråd det var snakk om PVM lenger, men vi diskuterte hans frisparkferdigheter. Jeg sa noe sånt som at han hadde 3-4 mål på frispark. Nå har jeg sett gjennom alle målene han har scoret for Brann, og han har 4 mål på frispark i serien for Brann. Tyder på at han er en målfarlig skytter. 4 mål på 4 år.

 

Så i landskamptråden at PVM ble fremhevet som en fantastisk skapende spiller. Han skaper jo mindre enn Solli, og Solli er ikke den vi roper etter når vi mangler kreativitet.

 

 

Han er blant midtbanespillerne med flest målpoeng. Solli? hva er det du maser om? kan du forklare hvordan han kan skape mindre enn Solli? Ser ikke slik ut...

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Husker ikke hvilken tråd det var snakk om PVM lenger, men vi diskuterte hans frisparkferdigheter. Jeg sa noe sånt som at han hadde 3-4 mål på frispark. Nå har jeg sett gjennom alle målene han har scoret for Brann, og han har 4 mål på frispark i serien for Brann. Tyder på at han er en målfarlig skytter. 4 mål på 4 år.

 

Så i landskamptråden at PVM ble fremhevet som en fantastisk skapende spiller. Han skaper jo mindre enn Solli, og Solli er ikke den vi roper etter når vi mangler kreativitet.

 

 

Han er blant midtbanespillerne med flest målpoeng. Solli? hva er det du maser om? kan du forklare hvordan han kan skape mindre enn Solli? Ser ikke slik ut...

 

Solli er en mer skapende spiller enn PVM. Gi ballen til Solli på kanten, og han kan runde av en mann en gang i ny og ne. Gi ballen til PVM, og du må ha en skapende spiller rundt (eks. Huseklepp) som løper i posisjon. Nå er det flisespikkeri, men jeg kan ikke huske at PVM "skapte" en målsjanse hvor han selv scoret. Typisk denne sesongen har Huseklepp løpt rundt og åpnet forsvaret, før han har trillet ballen til PVM som har gjort noe han er god på, skyte.

 

PVM er god defensiv (så sant de ikke er rask de han spiller mot), samt han jobber hele kampen. Målpoeng betyr ikke nødvendigvis at man er skaper allverden, men det er vel en grei indikator på hvor god enkelte mener sesongen din har vært.. :)

Lenke til kommentar

PVM skaper da mye både med gode pasninger og gjennomspill, og ved dødballer. at han ikke skaper mer enn Solli er i beste fall en fantasiforestilling. tror ikke Huseklepp har skapt noe for PVM i år. PVM har scoret på frispark, retur, langskudd, skudd etter dødball og innlegg langs bakken. det innlegget var vel fra Solli.

 

Så han trenger ikke nødvendigvis skapende spillere rundt seg.

 

I tillegg har han en assist på frispark til Mjelde og bakromspasning til Husky. Så det er mer gode prestasjoner fra PVM enn at noen har skapt sjansene for han...

Lenke til kommentar

Å skryte av mange assists er dødfødt all den tid antallet assists på 4 sesonger ikke er mer enn gjennomsnittet til flere av spillerene i TL. Gunnarson i Stabæk har f.eks. 34 på 3 sesonger + kampene hittil i år.

Endret av Bagh
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Gunnarson har spilt mye spiss og har hatt dyktige avsluttere som har kunne puttet på hans pasninger. Brann har som kjent ikke scoret så mye de siste to sesongene, og bedre har det ikke blitt i år. Ofte har gode baller fra PVM blitt brent. Ett mirakel at ikke PVM har dobbelt så mange assist enn han har i år f.eks.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...