Gå til innhold

SK Brann - Bergens Stolthet


DrThomas

Anbefalte innlegg

jeg tror det kommer til å gå helt fint, noe jeg og har skissert i tråden jeg laget:Styret har en plan. Brann følger jo foreløpig planen sin. Så får vi se når ansettelsprosessene blir satt i gang og vinduet åpner, hvordan vi kommer til å se ut mtp klubbdrift og og sportslig satsning.

Jeg gleder meg til fortsettelsen. Neste år blir det gull :thumbup:.

Er spent på hvem treneren blir.

 

Dette innlegget er tydeligvis skrevet med BØTTEVIS av ironi. Moro uansett :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jeg tror det kommer til å gå helt fint, noe jeg og har skissert i tråden jeg laget:Styret har en plan. Brann følger jo foreløpig planen sin. Så får vi se når ansettelsprosessene blir satt i gang og vinduet åpner, hvordan vi kommer til å se ut mtp klubbdrift og og sportslig satsning.

Jeg gleder meg til fortsettelsen. Neste år blir det gull :thumbup:.

Er spent på hvem treneren blir.

 

Dette innlegget er tydeligvis skrevet med BØTTEVIS av ironi. Moro uansett :thumbup:

 

 

hva for noe? som jeg har skrevet i innlegget over, så er det bare å få noen spillere inn og en trener med plan. Og da er vi i toppen neste sesong. Ikke noe ironi her i gården!

Lenke til kommentar

Det kan jeg iallefall love deg; neste år blir det ikke gull til Brann.

 

 

En trener med en klar plan, en stopper, venstreback, en playmaker, en sentral til og en targetspiss inn, da er det fullt mulig.

 

Klart alt er mulig med GODE spillere og en trener som faktisk KAN noe, men nå er det ikke sånn det er i Brann, og det kommer ikke til å komme over natten heller.

Lenke til kommentar

Først må 2011 sesongen starte :p . Sa ikke Moldestad at de nå hadde kontroll? det betyr vel at det snart er på tide å fri til investorene...Da kan jo ting se forholdsvis fort. Kan godt skaffe de 4 spillerne det er størst behov for ganske raskt etter det, så du skal ikke se bort i fra at det skjer fort i så fall...

Endret av Step_up
Lenke til kommentar

men nå får vi se folkens. Seier i siste kamp før pausen,

ny trener og spillere inn(hovesaklig stopper, venstreback og targetspiss) og 3-4 strake når ferien er over og vi er i toppen igjen :thumbup: .

 

Trodde ikke det fantes noen supportere som var like optimistisk som BA, men du er jaggu ikke langt i fra.. =)

Lenke til kommentar

men nå får vi se folkens. Seier i siste kamp før pausen,

ny trener og spillere inn(hovesaklig stopper, venstreback og targetspiss) og 3-4 strake når ferien er over og vi er i toppen igjen :thumbup: .

Håper dere får inn ny trener og de spillerne dere "trenger" og likevel flopper totalt.

Lenke til kommentar

Læreren spør lille ole "hva jobber din far med?"

lille ole "han er danser på strippeklubb"

læreren tar med lille ole ut på gangen og spør bekymret "er dette virkelig sant?"

lille ole svarer "nei han spiller på brann, men det er så jævlig flaut"

 

 

lille ole står forran dommeren, dommeren spør "hvem vil du bo hos?"

lille ole svarer "pappa slår meg, mamma slår meg!"

dommeren spør "hvem vil du bo hos da?"

lille ole svarer "sportsklubben brann, de slår ingen!"

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...