Gå til innhold

"Hakking" i Zelda: Twilight Princess


Eagle_T

Anbefalte innlegg

Etter å ha sett flere filmsnutter for det nye Zeldaspillet, kan jeg rett og slett ikke vente med å få satt meg ned med dette spillet.

 

Allikevel har jeg lagt merke til en rimelig kjip detalj, som jeg håper bare er bugs i demoene, eller på selve filmene: Akkurat idet Link angriper motstanderen med sverdet lagger det rimelig hardt. Hver gang. Noen som vet om dette blir fiksa til release?

 

På forhånd takk

 

Anyway...Her er en av mange teasers:

http://video.google.com/videoplay?docid=-7...8512412&q=Zelda

Endret av Eagle_T
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis du ikke har lagt merke til det er det faktisk sånn på hvert eneste spill fra Ocarina of Time og utover at når du treffer en fiende så "stopper" bilde i et par tiendelssekunder... Men lagging er jo noe helt annet :p

 

Uansett så gleder jeg meg skikkelig til jeg får det sammen med Wii den 8. :D

Lenke til kommentar
Hvis du ikke har lagt merke til det er det faktisk sånn på hvert eneste spill fra Ocarina of Time og utover at når du treffer en fiende så "stopper" bilde i et par tiendelssekunder... Men lagging er jo noe helt annet :p

 

Uansett så gleder jeg meg skikkelig til jeg får det sammen med Wii den 8. :D

7140107[/snapback]

Hehe ja. Faktisk gjelder det nesten alle Zelda-spill.

 

Det er bare en feature som er lagt til for å øke dramatikken i spillet. At du endelig får inn nådestøtet.

Lenke til kommentar

Jepp, og det var i demoen jeg spilte på Electroworld. Helt riktig det du sier, og nei, det føles ikke som at det lagger.

 

Tilbake til spillet i seg selv, jeg kan ikke vente. Nå fikk jo jeg som sagt prøve det, så jeg lengter veldig etter det nå. Jeg tør dessuten å påstå at dette er det beste spillet jeg har spilt, selv om det er litt lite grunnlag for å si det enda. Men jeg er mer enn bombesikker på at dette blir bedre enn Ocarina of Time.

 

:D

Lenke til kommentar
Hvis dette kan måle seg med Ocarina of Time, så er dèt for meg grunn nok til å kjøpe Nintendo Wii

 

Så sant, så sant. Har fortsatt ikke opplevd noen spill etter ocarina of time, som kan måle seg med det spillet. MEN må tilføye at spillet skal ha en særdeles bra historie, for å kunne måle seg med det spillet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...