Gå til innhold

"Hakking" i Zelda: Twilight Princess


Eagle_T

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Aha, nå er jeg med. Har aldri sett på denne hakkingen dere kaller det for som noe negativt. Slikt skjer jo bare når en fullfører en skikkelig "Boss", og jeg tror det er bevist fra Nintendos side. Blir jo som nevnt tidligere av andre, en økt dramatikk i spillet. Alltid kjekt når det skjer, da vet man at "bossen" er blitt beseiret :)

Lenke til kommentar
Dette dreier seg om å gi spilleren feedback på hva som skjer -- spillet forteller deg at "nå tok du ham endelig". Og det er ikke bare Zelda som gjør det, God of War gjør det for eksempel også.

 

Designet hadde vært dårligere om dette ble fjernet.

7153032[/snapback]

Akkurat det jeg skulle til å skrive. Den lille pausen hver gang man treffer en motstander gjør at man alltid kan holde oversikt over om man faktisk treffer motstander, i motsetting til spill hvor man kan risikere å ikke vite om man har truffet, dersom f.eks motstanderen ikke er fanget av kamera. Begge strategier har sine pluss og minus, men jeg liker Zelda sin måte veldig godt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...