Gå til innhold

[løst]Resirkulering av brukernavn


Anbefalte innlegg

Jeg har lenge hatt lyst til å bytte brukernavn, men brukernavnet jeg vil ha er "opptatt".

Grunn til at jeg skriver opptatt i anførselstegn er at brukernavnet aldri har blitt brukt. Det har blitt registrert, men brukeren har aldri logget inn etter det iflg. sist aktiv. (I tillegg til 0 poster)

Det er snart 6 år siden brukeren registrerte seg, uten å bruke brukernavnet, og jeg synes da det burde være mulig å resirkulere ubrukte, dog registrerte brukernavn. F.eks. kan det settes grense for at brukeren må logge inn minst én gang i året eller noe sånt, evt. mailvalidering én gang i året, eller at dere renser medlemslisten en gang i blandt.

Jeg vet at andre også sikler på noen brukernavn som er i bruk, dog vet jeg ikke om disse er i aktiv bruk, eller bare registrerte zombier, men det betyr ihvertfall at det er flere som ønsker denne muligheten.

 

Egentlig skrev jeg dette i søknaden om brukernavnbytte, men det funket selvsagt ikke ettersom søknadsskjemaet sjekker at brukernavnet ikke er i bruk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vel, finner det egentlig greit å ha et nick som symboliserer deg. Et vanlig fornavn blir for vanlig..

7137396[/snapback]

Vel, jeg er av annen mening :)

Dessuten spør jeg for alle, ikke bare for meg selv.

 

Dessverre mistenker jeg (dypt nede) at de faktisk ikke vil slette brukere, fordi vi "konkurrerer" med andre store fora om å være størst, og dermed bare unngår å svare her.

 

Eller så har de bare ikke sett den :whistle:

 

 

Hva med å prøve å kontakte opphavspersonene?

7137420[/snapback]

Og spørre om jeg kan få nicket hans?

Hvordan skulle egentlig dette gå til? At jeg får en mail, som jeg lett kunne faket uansett, der han sier at jeg kan få nicket hans? Og så sende den til hw?

Vel, det får bli plan B isåfall.

 

Dessuten tviler jeg på at mailen hans funker. Siden som han linker til i profilen er nede, og uten å anta for mye er det mulig at han brukte mailadresse på den siden.

Noe som igjen betyr at brukerkontoen er død og ikke kan hentes tilbake(med mindre han fortsatt husker passordet til kontoen)

 

 

(Spekulasjoner ftw)

Endret av Nazgul
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...