Gå til innhold

Jeg har spilt PS3 :) det har ikke mange gjort :)


khmoe

Anbefalte innlegg

det er viftene i 360 som bråker ikke dvd'en.

7115778[/snapback]

 

Så hvorfor reduseres støyen betraktelig ved å flashe dvd-rom`en så den går på en lavere hastighet?

7115848[/snapback]

 

Fordi DvD spelaren frå før bråker som eit jetfly mens resten av viftene bråker som ein vakuum cleaner?

 

360'en bråker heilt for jævligt og det er LIKT hos alle xbox360 som finnes her i verda vil eg sei.

Nokon synes det er heilt greit men sånne som meg finner det utroleg irriterandes at støyen frå ein konsoll overdøyver eindel av lyden frå spel! Ikkje alle typer lyder er superhøgt.

 

Det beste eksempelet på at Xbox360 støyer ALTFOR mykje er å spela Condemned.

7116638[/snapback]

 

Synes xbox'en min er veldig rolig jeg?

Mulig det er fordi jeg er vant til den sinnsykt bråkete pc'en min... hehe

 

Men seriøst, eneste ulydene jeg hører er når dvd'ene snurrer litt og noe pipelyder innimellom - ellers er den rolig som bare det hos meg?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
det er viftene i 360 som bråker ikke dvd'en.

7115778[/snapback]

 

Så hvorfor reduseres støyen betraktelig ved å flashe dvd-rom`en så den går på en lavere hastighet?

7115848[/snapback]

 

Fordi DvD spelaren frå før bråker som eit jetfly mens resten av viftene bråker som ein vakuum cleaner?

 

360'en bråker heilt for jævligt og det er LIKT hos alle xbox360 som finnes her i verda vil eg sei.

Nokon synes det er heilt greit men sånne som meg finner det utroleg irriterandes at støyen frå ein konsoll overdøyver eindel av lyden frå spel! Ikkje alle typer lyder er superhøgt.

 

Det beste eksempelet på at Xbox360 støyer ALTFOR mykje er å spela Condemned.

7116638[/snapback]

 

Synes xbox'en min er veldig rolig jeg?

Mulig det er fordi jeg er vant til den sinnsykt bråkete pc'en min... hehe

 

Men seriøst, eneste ulydene jeg hører er når dvd'ene snurrer litt og noe pipelyder innimellom - ellers er den rolig som bare det hos meg?

7116681[/snapback]

:ohmy: You got the chosen one :ohmy:

Lenke til kommentar

Om det er viftene som bråker er det merkelig at maskinen min ikke skifter volum når jeg spiller semoer rett fra hd. Når jeg derimot fyrer opp et spill på dvd blir det noe ganske annet. At den nye versjonen vil ha vifter som er stillere (chippen blir ikke så varm når det er 65nm) og at man kan få en dvd som spinner saktere er nok mulig, men den må fremdeles spinne betudelig fortere enn en br, og det lager lyd.

 

Fagdager er gøy ja.

Lenke til kommentar

Hadde 360 holdt samme støynivå som om når man spiller demoer fra HDD, kunne ikkje folk ha klagd så mye. Eller...er jo subjektvt dette med støy da. Men som sagt over, når man slenger ett spill (filmer er så å si lydløse) da tar det av :p

 

Men for min egen del spiller eg med sourround høgt, eller med ait ganske lukket headsett når volumet må ned i huset. Så da merker man det ikkje noe særlig.

 

At PS3 er så å si lydløs er fantastisk, og det med integrert PSU. Imponerende er det ihvertfall :)

Lenke til kommentar
det er viftene i 360 som bråker ikke dvd'en.

7115778[/snapback]

 

Så hvorfor reduseres støyen betraktelig ved å flashe dvd-rom`en så den går på en lavere hastighet?

7115848[/snapback]

 

Fordi DvD spelaren frå før bråker som eit jetfly mens resten av viftene bråker som ein vakuum cleaner?

 

360'en bråker heilt for jævligt og det er LIKT hos alle xbox360 som finnes her i verda vil eg sei.

Nokon synes det er heilt greit men sånne som meg finner det utroleg irriterandes at støyen frå ein konsoll overdøyver eindel av lyden frå spel! Ikkje alle typer lyder er superhøgt.

 

Det beste eksempelet på at Xbox360 støyer ALTFOR mykje er å spela Condemned.

7116638[/snapback]

 

Så lenge man ikke har en spill-dvd i 360'en er den ganske stille av seg. Fungerer utmerket å streame filmer med MediaCenter2005. Ingen støy av betydning. Kjøleskapet mitt lager mer støy.

 

Edit: men til spill kunne den klart vært stillere, men det skyldes ikke viftene... kun dvd-drevet.

Endret av breathe
Lenke til kommentar
det er viftene i 360 som bråker ikke dvd'en.

7115778[/snapback]

 

Så hvorfor reduseres støyen betraktelig ved å flashe dvd-rom`en så den går på en lavere hastighet?

7115848[/snapback]

 

Fordi DvD spelaren frå før bråker som eit jetfly mens resten av viftene bråker som ein vakuum cleaner?

 

360'en bråker heilt for jævligt og det er LIKT hos alle xbox360 som finnes her i verda vil eg sei.

Nokon synes det er heilt greit men sånne som meg finner det utroleg irriterandes at støyen frå ein konsoll overdøyver eindel av lyden frå spel! Ikkje alle typer lyder er superhøgt.

 

Det beste eksempelet på at Xbox360 støyer ALTFOR mykje er å spela Condemned.

7116638[/snapback]

om man bare skrur opp lyden et lite hakk hører du ikke 360'en. Condemned skal spilles med mye lyd slik at man kjenner den gode "atmosfæren" i spillet, min mening hvertfall ;)

Lenke til kommentar
om man bare skrur opp lyden et lite hakk hører du ikke 360'en. Condemned skal spilles med mye lyd slik at man kjenner den gode "atmosfæren" i spillet, min mening hvertfall ;)

7117429[/snapback]

 

Om man bare hopper ut og dytter en Lada så går den raskere enn 20km/t også. Ladaer skal dyttes med mye pes slik at man kjenner den gode "atmosfæren" ved bilen, min mening ihvertfall ;)

Lenke til kommentar

Min grense for støy ligger på det nivået at du kan høyre den er på. Til Gamecuben så må eg bevege meg heilt inntil den for å høyre at den er på. Xbox360'en høyrer eg over heile stua. Det å skru opp lyd hjelper jo ikkje når det ofte blir stille i filmar eller spel(for å skape stemning) og då overdøyver viftene frå Xboxen lyden enda eg har pumpa min 120W Denon forsterker på nesten maks :(

Lenke til kommentar
En ting jeg har lurt på angående Motorstorm - hvor fett er det i praksis? Grafikken på trailerne er jo helt rabiat, men jeg mistenker det for å prerendert. Bekreft/avkreft?

7118225[/snapback]

 

Ligger ny Motorstorm trailer på www.gametrailers.com som er tatt rett fra gameplay hvertfall.

Elske detaljen med han som blir slått av motorsykkelen og ender opp flat i reklameskiltet ;)

Lenke til kommentar

motorstorm har rå effekter når man krasjer og folk krasjer overalt hele tiden :) det er litt gøy da, men var ikke søle men bare støv på banen vi spilte så kun støv som komm opp på "kamera". var morsomt, men ikke over hva jeg hadde forventet. men hva skal man forvente. traileren så jo helt syk ut :)

men bilene og motorsykkelen oppførte seg bra altså :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...