Gå til innhold

Jeg har spilt PS3 :) det har ikke mange gjort :)


khmoe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
følte det var litt negative vibber her angående spørsmål om konsollen. Stor? stygg? Uten rumble?

 

Bilspill vil nok savne rumble frem til du kan styre med å svinge kontrollen. Da blir det nok litt kult.

 

Men jeg spør. hvordan var grafikken og gameplayet. Var motorstorm gøy?

7114252[/snapback]

 

Sexy ble jo også nevnt

Lenke til kommentar
følte det var litt negative vibber her angående spørsmål om konsollen. Stor? stygg? Uten rumble?

 

Bilspill vil nok savne rumble frem til du kan styre med å svinge kontrollen. Da blir det nok litt kult.

 

Men jeg spør. hvordan var grafikken og gameplayet. Var motorstorm gøy?

7114252[/snapback]

 

Sexy ble jo også nevnt

7114258[/snapback]

Gamespot beskrev den som en stor PSP. Å uansett hva deres meninger er om PSP så er den sexy :love:

 

Anbefaler folk å se on the spot. på gamespot. 2 timer PS3 snakk og demoer. (ja de er kritiske avanore. Så du vil nok like det du og ;))

Lenke til kommentar
følte det var litt negative vibber her angående spørsmål om konsollen. Stor? stygg? Uten rumble?

 

Bilspill vil nok savne rumble frem til du kan styre med å svinge kontrollen. Da blir det nok litt kult.

 

Men jeg spør. hvordan var grafikken og gameplayet. Var motorstorm gøy?

7114252[/snapback]

 

Er litt enig der, men rumble er et must syns nå jeg da.

Lenke til kommentar
følte det var litt negative vibber her angående spørsmål om konsollen. Stor? stygg? Uten rumble?

 

Bilspill vil nok savne rumble frem til du kan styre med å svinge kontrollen. Da blir det nok litt kult.

 

Men jeg spør. hvordan var grafikken og gameplayet. Var motorstorm gøy?

7114252[/snapback]

 

Er litt enig der, men rumble er et must syns nå jeg da.

7114277[/snapback]

*getting brainwashed*

 

Rumble is a output device, while sixaxis is a input device......I'll take input over output any day!

-hiraz

 

Savnet vil nok være der på bilspill og andre spill ja. Men et must er kanskje å ta litt hardt i. Tror vi må se hvordan ting utvikler seg. Så vidt jeg vet så har ikke Wii rumble. :hmm:

Lenke til kommentar

PS3 håndkontrollen var vel lik/lettere enn den gamle. de analoge kontrollene var litt lengre, 1-2mm for å få bedre presisjon, men det som var gøy var til funksjonen, man kunne styrer føreren på motorsykkelen ved og tilte frem og tilbake og til sidene for å styre.

 

demoen var ca.samme grafikken som X360 synes da jeg.

 

men ps3 er helt lydløs.

Lenke til kommentar
PS3 håndkontrollen var vel lik/lettere enn den gamle. de analoge kontrollene var litt lengre, 1-2mm for å få bedre presisjon, men det som var gøy var til funksjonen, man kunne styrer føreren på motorsykkelen ved og tilte frem og tilbake og til sidene for å styre.

 

demoen var ca.samme grafikken som X360 synes da jeg.

 

men ps3 er helt lydløs.

7114298[/snapback]

 

:love:

 

Grønn av misunnelse...

Lenke til kommentar
Savnet vil nok være der på bilspill og andre spill ja. Men et must er kanskje å ta litt hardt i. Tror vi må se hvordan ting utvikler seg. Så vidt jeg vet så har ikke Wii rumble.  :hmm:

7114297[/snapback]

 

For min del er rumble en viktig del når jeg spiller. SC:DA hadde ikke vært det samme om rumble ikke var tilstedet

Endret av avanore
Lenke til kommentar
Men jeg har spilt Wii! Ta den du! Hehe. :p

 

Jeg skal ikke ha PS3, men noen spørsmål har jeg. Hvordan var kontrolleren? Virket selve konsollen stor? Og stygg? Eller sexy?

7114209[/snapback]

 

 

det har nok jeg oxo :)

Og jeg har spilt Gears of War som er helt konge :)

post-9137-1161373823_thumb.jpg

post-9137-1161373859_thumb.jpg

Lenke til kommentar
PS3 håndkontrollen var vel lik/lettere enn den gamle. de analoge kontrollene var litt lengre, 1-2mm for å få bedre presisjon, men det som var gøy var til funksjonen, man kunne styrer føreren på motorsykkelen ved og tilte frem og tilbake og til sidene for å styre.

 

demoen var ca.samme grafikken som X360 synes da jeg.

 

men ps3 er helt lydløs.

7114298[/snapback]

++++ i boka :thumbup:

 

reknet ikke med det skulle være noe særs bedre en 360 heller. Gikk det smooth? framedrops etc.

 

Hvordan føltes R2 og L2?

 

Beklager alle spørsmålene. Men du started tråden :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...