Gå til innhold

Jeg har spilt PS3 :) det har ikke mange gjort :)


khmoe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
demoen var ca.samme grafikken som X360 synes da jeg.

 

men ps3 er helt lydløs.

7114298[/snapback]

Då er det avgjort. Hvis den har bra moglegheitar til medieavspeling - blir det ein PS3 på meg :)

7114561[/snapback]

Det ser lovende ut.

 

Støtter mpeg 1, 2 3 og 4. Å siden det kjører et linux opprativsystem så er det nok mulighet for å legge in flere kodec osv. Så tror den blir bra til det.

 

Hjelper også på at jeg har et 1gb minnebrikke til PSPen overs som kan brukes som en liten ekstra harddisk til PS3en. Litt musikk der.

Lenke til kommentar

Om konsoler er lydløse eller ikke gir jeg såååå beng i... Jeg skjønner at det kan være et problem for mange, men så har jeg surround og glass/tvbenk med skyvedør så jeg hører ikke xbox 360en engang..

 

Det som plager meg med Playstation 3 er at det ikke er 1 spill jeg har lyst på til launch. Som jeg enten får på Xbox 360 eller som frister... Ressistance nja maby.. Men Metal Gear og Devil May Cry osv seff.. Den tid, den Playstation.. Jeg syntes maskinen er veldig sexy og det teller litt syns jeg--

Lenke til kommentar

Releasespillene til PS3 er mye av det vi har spilt på 360 i lang tid. I mars når den kommer til Norge finnes det nok flere og interessante titler.

 

At PS3 ikke bråker er fordi BR kun spinner 2x. Dvd`en på 360 spinner myyye kjappere og det er jo den som bråker. Men at den var helt stille er jo et stort pluss.

 

Jeg gikk glipp av PS3 denne gangen, men det kommer en neste.

Lenke til kommentar
Må bare si det. jeg har spilt Motorstorm demo på PS3, det er kun noen få på elkjøp som har gjort det :)

 

VG fikk bare se maskinen :) hehe

 

se bilde for bevis :)

7114140[/snapback]

 

 

trudde ikke maskinen hadde kommet ut enda :hmm:

kjøpt den i utlandet eller noe da ?

7115039[/snapback]

 

 

var på møte med nordisk film i sist uke og det skulle visst være to eksemplar i landet.. men de fikk ikke spill før denne uken så vi fikk også bare se den..

Lenke til kommentar

En annen ting jeg kan ta opp er at loadingtidene er noe mange utviklere har funnet ut kan være litt langdryge på PS3. Så løsningen på det er at du får valget om å legge enkelte filer inn på hardisken for da slipper den å loade så mye. Ridge Racer 7 skal bruke dette.

 

Kilde?

Jeff Gertsmont(sp?)

-Gamespot

 

Viss dette stemmer så er jeg for det. Siden den minste versjonen har 20gb som skulle holde til litt spill og demoer. Å den store har 60 som er enda bedre. Å at du kan skifte den ut med en på 160 er heller ikke så ille :D

 

så god løsning på et hardware problem

Lenke til kommentar
Åssen er skulderknappene? Disse har fåt tmye pes har eg hørt. At den er lettere en PS2 kontrollern syns eg er eit minus for min del, PS2 sin føles allerde veldig billig og plastic-fantastic ut syns eg. Ser ut som faktoren for ein boost med Sixaxis :(

7115486[/snapback]

 

r2 og l2 funker like fint som på xbox.

men ellers så var kontrollen bra den føltes ikke no billig.

 

ikke no 1080p for sony tv,en fungerte ikke. så måtte spille på en liten 32" istede for 46" :(

 

det er viftene i 360 som bråker ikke dvd'en.

 

BTW. i F1 spillet så skal man kunne bruke psp som skjerm for bak speilet. det er litt kult.

 

 

Nordisk film sa at dette var den eneste i landet, og at de fikk spillet 2 timer før vi prøvde det :)

Endret av khmoe
Lenke til kommentar
Må bare si det. jeg har spilt Motorstorm demo på PS3, det er kun noen få på elkjøp som har gjort det :)

 

VG fikk bare se maskinen :) hehe

 

se bilde for bevis :)

7114140[/snapback]

Og han duden som sitter forrerst i bildet i første innlegg i tråden her er undertegnede - og jeg var dermed norges første til å spille PS3 :).

 

Kontrollern funka forøvrig FINFINT!

Lenke til kommentar
det er viftene i 360 som bråker ikke dvd'en.

7115778[/snapback]

 

Så hvorfor reduseres støyen betraktelig ved å flashe dvd-rom`en så den går på en lavere hastighet?

 

Høres lovende ut om PS3 dette, hadde vel egentlig ikke forventa noe annet, men positivt at det kommer litt mer brukererfaringer. Hvordan var flyten i spillet forresten?

Endret av jag
Lenke til kommentar
Men jeg har spilt Wii! Ta den du! Hehe. :p

 

Jeg skal ikke ha PS3, men noen spørsmål har jeg. Hvordan var kontrolleren? Virket selve konsollen stor? Og stygg? Eller sexy?

7114209[/snapback]

 

 

det har nok jeg oxo :)

Og jeg har spilt Gears of War som er helt konge :)

7114315[/snapback]

Jaja, da så. Jeg spilte også Gears of War, det er helt konge ja!

 

avanore: Ja, jeg spilte Zelda. Her mine inntrykk og bilder: http://wii-fan.net/feature/wii-paa-eletroworld.html

 

Men det var vel nok off-topic for denne gang. ;)

Lenke til kommentar
det er viftene i 360 som bråker ikke dvd'en.

7115778[/snapback]

 

Så hvorfor reduseres støyen betraktelig ved å flashe dvd-rom`en så den går på en lavere hastighet?

7115848[/snapback]

 

Fordi DvD spelaren frå før bråker som eit jetfly mens resten av viftene bråker som ein vakuum cleaner?

 

360'en bråker heilt for jævligt og det er LIKT hos alle xbox360 som finnes her i verda vil eg sei.

Nokon synes det er heilt greit men sånne som meg finner det utroleg irriterandes at støyen frå ein konsoll overdøyver eindel av lyden frå spel! Ikkje alle typer lyder er superhøgt.

 

Det beste eksempelet på at Xbox360 støyer ALTFOR mykje er å spela Condemned.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...