Gå til innhold

Anette_ har blitt brukermoderator


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Haha, er det NM i kverulering eller?  :p

 

Synes forumet kan trenge en kvinnehånd, jeg.  Får håpe det går bra.  :)

7105651[/snapback]

Er alltid greit med litt variasjon ja. Og moderatorene vi velger inn blir valgt inn ut fra "ønskelister" fra forumstyret og moderatorene selv. Vi følger rett og slett med på forumet og merker oss noen av og til som vi mener kan være moderatormateriale.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132
Haha, er det NM i kverulering eller?  :p

 

Synes forumet kan trenge en kvinnehånd, jeg.   Får håpe det går bra.   :)

7105651[/snapback]

Er alltid greit med litt variasjon ja. Og moderatorene vi velger inn blir valgt inn ut fra "ønskelister" fra forumstyret og moderatorene selv. Vi følger rett og slett med på forumet og merker oss noen av og til som vi mener kan være moderatormateriale.

7106505[/snapback]

Meg?

 

Uansett, får gratulere med Anette_ som moddis, ikke at jeg er så mye i OT-Baren da :p

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Gratulerer. :fun:

 

Rensk opp her. Det lukter litt i Ot-Baren.

7106677[/snapback]

 

Vel det lukter bestandig sterkt av søppel, ellers så lukter jeg litt misunnelse fra noen potensielle wannabies. Så til slutt vil jeg henstille til forumstyret å rette seg etter 40% regelen for "styrer" :D

Lenke til kommentar
Er alltid greit med litt variasjon ja. Og moderatorene vi velger inn blir valgt inn ut fra "ønskelister" fra forumstyret og moderatorene selv. Vi følger rett og slett med på forumet og merker oss noen av og til som vi mener kan være moderatormateriale.

7106505[/snapback]

Om det er sånn det fungerer tror jeg at jeg må ha mistet "invitasjonen", men det er ikke så farlig for jeg ønsker ikke jobben allikevel =/

Lenke til kommentar
Er alltid greit med litt variasjon ja. Og moderatorene vi velger inn blir valgt inn ut fra "ønskelister" fra forumstyret og moderatorene selv. Vi følger rett og slett med på forumet og merker oss noen av og til som vi mener kan være moderatormateriale.

7106505[/snapback]

Om det er sånn det fungerer tror jeg at jeg må ha mistet "invitasjonen", men det er ikke så farlig for jeg ønsker ikke jobben allikevel =/

7107212[/snapback]

Jeg tror det ble sendt ut en felles invitasjon; nyhus, jenssen, neitakk og deg som var de utvalgte denne gangen.

Lenke til kommentar
Gratulerer med den nye stillingen!

 

Er Anette den første jentemodden i HW's historie?

7104696[/snapback]

Nope, adawen var/er mod.

 

Hvor er det Anette_ skal moderere?

7104707[/snapback]

Også er Darkness| netopp blitt moderator :)

 

(ehh skulle være en | på slutten av nicket)

Endret av k-orm
Lenke til kommentar
Når har disse to beveget seg utenom OT-baren? Flotters, modz-team...

 

Når blir mushi og bundy moderatorer da?

7107497[/snapback]

For å ta dette argumentet litt vidare.

Som sagt vil dette bli "globale moderatorer" det er snakk om å få inn litt annet kjønn i rekke nav moderatorer så jeg tror OT blir passet på like godt selv etter Orre. sin avgang, men hvem og hvor, og hva vil jeg komme tilbake med når de er valgt.

Globale? :hmm:

At det er kome litt anna kjønn inn samt at OT blir passa på stemmer vel ganske bra.

Lenke til kommentar
Jeg trodde man måtte være en aktiv bruker for å bli mod?

7104128[/snapback]

Misunnelig nå ja. :tease:

 

Dessuten er det forskjell på å være aktiv bruker og aktiv spammer. :whistle:

7105559[/snapback]

Ha-ha? Anette_ har 70% innlegg i OT-baren mot Steffys 44%.

Argumentet ditt var?

7105579[/snapback]

Steffy har faktisk dobbelt så mange innlegg som Anette_ i OT-baren. Og de registrerte seg appåtil nesten samtidig.
Lenke til kommentar
Jeg trodde man måtte være en aktiv bruker for å bli mod?

7104128[/snapback]

Misunnelig nå ja. :tease:

 

Dessuten er det forskjell på å være aktiv bruker og aktiv spammer. :whistle:

7105559[/snapback]

Ha-ha? Anette_ har 70% innlegg i OT-baren mot Steffys 44%.

Argumentet ditt var?

7105579[/snapback]

Steffy har faktisk dobbelt så mange innlegg som Anette_ i OT-baren. Og de registrerte seg appåtil nesten samtidig.

7108122[/snapback]

Øhm. Steffy er mer aktiv en Anette, ja. All posting = spam?

Lenke til kommentar
Gratulerer. :fun:

 

Rensk opp her. Det lukter litt i Ot-Baren.

7106677[/snapback]

 

Vel det lukter bestandig sterkt av søppel, ellers så lukter jeg litt misunnelse fra noen potensielle wannabies. Så til slutt vil jeg henstille til forumstyret å rette seg etter 40% regelen for "styrer" :D

7106730[/snapback]

 

Trodde den regelen bare virket i det offentlige. trodde for øvrig også det var derfor alt var så forbanna byråkratisk i offentlig forvaltning, mens det private næringsliv gikk på skinner med en vekst mye større enn økningen i sykkeltyveri i oslo.

Endret av Spr0cket
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...