Gå til innhold

Tråden for tekniske Gothic 3 problemer


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen andre som får en error meldning etter de tar første fyren i arenaen i Faring? (den arenaen i slottet). Spillet crasher ikke, men jeg må loade gamet på nytt så jeg får ikke gjort ferdig arenaen, hvis jeg alt-tabber ut så står det et litte vindu med "error-script not found character_cx (eller noe lignende)" så kan jeg trykke avbryt (spillet krasjer), prøv på nytt (gjør at jeg kan loade spillet hvis jeg trykker esc først).

Lenke til kommentar

Teknisk problem er det vel kanskje ikke. Jeg kjøpte det i går, å fikk inn det. Første jeg opplevde var den EKSTREMT lange loade tiden. Lyden på intro filmen starta får bilde kom. Så det stemte ikke helt.

 

Jeg kjørte alt på medium. Når jeg kom i spillet så hakket det som bare det. Skal teste litt mer med settings idag. Finnes det noen fungerende no cd greie så man slipper å bruke dvden ? Den turer jo konstant.

 

Maskina er

 

AMD 3700+

Geforce 7900GT (Skal teste i SLI senere idag)

2048mb ram fra OCZ

 

Det skulle vel være det vesentlige

 

Uansett, spillet har ikke verdens beste grafikk men en ytelse på bunn nivå. For en skam sier jeg bare.

Lenke til kommentar

Neppe: Ta memory caching på Max, jeg har dette systemet her:

Gf 7900gtx, 2gb ram, amd 64 3200+ og spillet kjører smooth her (ganske like systemer). Jeg kjører alt på max (1280x1024) men Kun AF og shadows på Nest-lavest. Da kjører det smooth hos meg. (litt hakking enkelte ganger i noen sekunder, og litt dårlig framerate under liberating av byer).

Lenke til kommentar
Finnes det noen fungerende no cd greie så man slipper å bruke dvden ? Den turer jo konstant.

 

 

Ja

 

Maskina er

 

AMD 3700+

Geforce 7900GT (Skal teste i SLI senere idag)

2048mb ram fra OCZ

 

Uansett, spillet har ikke verdens beste grafikk men en ytelse på bunn nivå. For en skam sier jeg bare.

7153156[/snapback]

 

Gothic III har en del memory leaks, det er de smertelig klar over.

 

Dersom du er en erfaren bruker så finnes det en del ini-tweaks som hjelper veldig på ytelsen. Det finnes flere tråder her på forumet med tweaks. Merk dog at mange av disse tweakene bare setter ned grafikken på en del områder, ofte mye lavere enn det man kan gjøre under Options i selve spillet, så ikke følg alt sammen blindt hvis du tross alt vil ha flott grafikk også.

 

Spillet går flytende her hos meg. Får kun litt loading når det laster byer og store områder med masse mobs.

 

Skal ikke unnskylde Jowood den dårlige ytelsen og de mange bugsene, men det er mulig å gjøre noe med det selv (selv om det selvsagt i utgangspunktet skulle være helt unødvendig å måtte gjøre det). Mye blir fikset i neste patch som skal komme om 3-4 uker.

Lenke til kommentar

hjelp! hele verden blir helt svart.. alt foran meg blir svart, å foskjellige ting popper opp i svart rett foran meg, hadde sava inn i en ''cave å kom meg IKKE ut gjen pga dette.. har innstallert de to patchane som er ute også.. +at jeg prøvde å loade noen andre savinger men funka ikke d heller:/ noen som vet hva jeg skal gjør?

Lenke til kommentar

1. Hva slags maskin har du?

Asus P5B DLX/WIFI-AP, P965, Socket-775

Intel Core 2 Duo E6400 2.13GHz Socket

Asus GeForce 7600GT 256MB GDDR3 Silent

Corsair TWIN2X 5400PRO DDR2, 2048MB CL4

Seasonic S12 Strømforsyning 380W, 120mm

 

2. Hva skjer?

Skulle lagre et save game. Trykket F5 og spillet crashet. Over 20 timer med spilletid tapt!

 

3. Hva har du prøvd?

Avinstallerte hele shiten! Når de slipper Beta varer på markedet og kaller det ferdige utgivelser så er det helt forkastelig!

Lenke til kommentar

har ingen store problemer med spillet :)

merker nesten ingen hakking med alt på low untatt de to øverste som står på high i custom

eneste buggan jeg har er sol gjennom veggen (med den siste patchen) og av og til går jeg på vannet å i lufta :p

 

min maskin:

intel pentium 4 (3 ghz)

1 gb ram

radeon x300

 

ikke så bra maskin da, men går nesten uten problemer :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...