Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva gjor du naar dama sier hun er feit?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-95147
Det er et lurespørsmål. De lurer ikke på om de er feite, de vet indelig godt hvor runde former de har eller ikke har. Det de lurer på er om du missliker at hun er sånn eller ikke. Si at du synes hun er lekker som hun er hvis du mener det, eller bare si at ja, du er kvalmt feit, om du vil at hun skal gjøre det slutt med deg. I den videre jakten og blandt vennegjengen gir det alltid medfølelse når du sier at du har blitt dumpet, noe som også er sant.

7074635[/snapback]

 

Hør på en erfaren mann (altså Simen1). Det er et lurespørsmål som gir uante muligheter for bæsj på leggen. Avslutt "Si at du synes hun er lekker som hun er hvis du mener det" med het elskov (man forbrenner ca. 500 kalorier i løpet av et noenlunde normalt samleie). Det kalles en vinn-vinn situasjon :p

Lenke til kommentar

Viss jeg hadde begynt å lagt på meg, ville jeg fått vite det viss jeg spurte. Jeg er livredd for å forfalle foran øynene på kjæresten min:-P

Men får jeg svaret "ja" vil jeg hjerne ha støtte og oppmuntring til å kanskje forandre evt kosthold og begynne å trene.

 

edit: Men en ting skal dere vite at jenter har dager der de føler seg ekstra shabby, småfet og ekkel. Det er de dagene dere ALDRI må kommer med svaret "ja". Det er da dere sier "Syns du er nydelig jeg, pus!". Noen jenter greier ikke ta i mot komplimenter og nekter plent uansett hva du sier. Skitf heller tema, eller kos på henne:-P

Endret av Hanne:)
Lenke til kommentar

Eg har sett ein del såpeopera opp gjennom årene, og har lært at ei lita løgn fort kan eskalere, faktisk så langt som til mord.

 

Moralen? Sei sannheten eller dø!

Dersom dama ikkje taklar å få eit ærleg svar har ho problemar. Er klar over at det er eit enormt press på utseende, spesielt for damer, men ærlighet varer lengst. Det må sjølvsagt seiast med måte, er du riktig uheldig kan ho ta det ille opp og få spisevegring, worst case scenario sjølvsagt.

Endret av Zeph
Lenke til kommentar
Viss jeg hadde begynt å lagt på meg, ville jeg fått vite det viss jeg spurte. Jeg er livredd for å forfalle foran øynene på kjæresten min:-P

Men får jeg svaret "ja" vil jeg hjerne ha støtte og oppmuntring til å kanskje forandre evt kosthold og begynne å trene.

 

edit: Men en ting skal dere vite at jenter har dager der de føler seg ekstra shabby, småfet og ekkel. Det er de dagene dere ALDRI må kommer med svaret "ja". Det er da dere sier "Syns du er nydelig jeg, pus!". Noen jenter greier ikke ta i mot komplimenter og nekter plent uansett hva du sier. Skitf heller tema, eller kos på henne:-P

7083356[/snapback]

 

Hvis en jente har en småshabby dag får de da for i helvete drite i å stille slike spørsmål.. :) Begynner en person rundt meg å gli ut i usunn fedme sier jeg selvsagt ifra.

Lenke til kommentar
noen tok vekk inlegget mitt jo ffs.

7092450[/snapback]

Og det måtte du lage en ny post for å fortelle om? Spar meg.

 

Igjen, hva du svarer i en slik situasjon er avhengig av omstendighetene =/ Noen ganger kan det være lurt å være morsom, frekk e.l., andre ganger må man komme med en løgn (eller sannhet) og si at hun er fin. Bare ikke "Neinei, for all del! Du er jo radmager som en gjennomstnittsjøde i 1944".

Lenke til kommentar

Overse henne og lat som du ikke hørte det..! ;) Svar etter magefølelsen, det er tross alt du som kjenner dama di best. (får man håpe) jeg hadde ALDRI i verden svart ærlig på ett sånt spørsmål rundt tiden når dama har mensen. Det hadde vært å be om bråk. Ellers kunne jeg muligens på en yderst forsiktig måte prøvd å hinte frampå om det, men jeg tviler på at jeg hadde kommet til å sagt. Joda, du ser smellfeit ut, har du lagt på deg 5kg i den siste uka, her er det bare å kutte ned på sjokkisen og dra på mølla for deg... Atkins neste..!

Lenke til kommentar
Feks kan du få henne med og gå tur..

7073678[/snapback]

 

Pøh! En ekte nerd går ikke turer, kjøp en hund til henne... ;)

7073701[/snapback]

Stemmer for den ja :D:roll:

 

Hvis hun spør deg direkte med "syntes du jeg er feit?" så kan du jo svare "Skal jeg være ærlig eller skal jeg være snill?" :) Da har du jo på en måte allerede gitt svaret uten å ha gjort det.

7074399[/snapback]

Den har jeg brukt i en annen sammenheng, funker bra :p

Lenke til kommentar

"I mine øyne er du fin uansett :) Hvis du føler at du begynner å bli feit så gjør du noe med det. Det viktigste er at du er fornøyd med deg selv"

 

Svarer hun da "JAAA, men synes DU jeg er feit", så svarer du:

 

"Du har nok kanskje lagt på deg, men jeg synes ikke du ser feit ut. Moskva Marit er feit. Du er ikke"

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...