Gå til innhold

Splinter Cell:DA Demo ute nå!

Ingenting

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er kjempe bra av Microsoft å legge ut demoen på en lørdag, da dette bryter med tidligere agenda, og vi har mere tid på å spille det. Særlig for en multiplayer demo, har flere mulighet for å spille det.

Uansett, veldig trist at jeg leverte inn xboxen igår. Slik at jeg ikke får spilt noe spill før om lenge.. Damn :p

Setter gjerne pris på litt tilbake melding ja :)

Skrevet
Så fantastiskt!

Einaste veldig skuffande at det er Multiplayer demo.

Eg ville ha SP eg. Grafikken og slikt er vel kraftig satt ned i MP delen?

7068457[/snapback]

Nei ikke kraftig. Men den er selvfølgelig bedre i SP. Gleder meg til den også.

Skrevet

Det var egentlig ganske morsomt å spille online. Selv om SP delen er det som får meg til å kjøpe spillet. Spies er selvfølgelig morsomts å spille, men var litt artig å være soldat også. må si at online delen var morsom den, men kan fort bli kjedelig:)

Skrevet

Sitti i en par timer nå å spilt 3v3!

Det var AWESOME! Syns det nesten var kulest å jakte på spioner...

Og en ting til, i det spillet her skjønner man hvor viktig en RUMBLE funksjonen er...

(Nevner ikke det pga å sette igang noen krangel, men når man var soldat å har en spion rundt seg i mørket, å den begynner å riste... daaamn!)

Skrevet

Spilte latterlig mye Pandora Tomorrow i sin tid og må bare si at Splinter Cell gjør det igjen. Litt uvant med 3v3, men det venner jeg meg nok til etterhvert. MP blir forøvrig gøyest når man spiller på lag med folk man kjenner og har taktikker for brettet.

Skrevet

Jeg prøver å finne fornuftige mennesker å spille med, men det er ikke enkelt gitt... noen som har lyst til å samles og spille litt med skikkelig samarbeid?

Skrevet
Jeg prøver å finne fornuftige mennesker å spille med, men det er ikke enkelt gitt... noen som har lyst til å samles og spille litt med skikkelig samarbeid?

7068993[/snapback]

Jeg er med! Nick: Xecuter88. Er på tur til leiligheta snart, pluss at jeg må laste det ned. Blir kanskje ikke så mye spilling i kveld da. :( Får damebesøk og sånt unødvendige greier! :hrm:

Skrevet (endret)

joda.. prøvde det nå netopp.. kan si det slik at det ikkje gjikk så bra :p

ikkje vet eg va eg skal gjøre og har heller ingen våpen! Viss noen her skal spille så si ifra så blir eg med ;)

Gamertag: Prisonedcorpse

Endret av gas
Gjest Slettet-NIoHlfL
Skrevet
Jeg er med!

Det blir vanskelig å spille når alle driver med hvert sitt, inviter meg gjærne til en kamp.

7069104[/snapback]

Jeg også, har nettopp lastet demoen ned.

Gamertag: Camrot

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...