Gå til innhold

RPG/MMORPG hva spiller du?


Anbefalte innlegg

Ah, MMORPG-spill -- forferdelige saker!

 

Uansett, nå sitter jeg her og kjeder huet av meg, og da er det på tide å gå igjennom titler jeg allerede har prøvd, eventuelt utforske noen jeg ikke har prøvd.

 

Sitter nå og installerer Archlord for andre gang, lurer meg ihjel på om jeg skal starte opp enten Everquest 2- eller DDO-kontoen min, og småvurderer om jeg skal hive meg på SWG eller Final Fantasy XI. Hvorfor ikke alle sammen på en gang? Jeg driter ikke penger! :(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 4 uker senere...

Runescape er uansett hva du mener et bra spill om ikke fantastisk. Det er en ganske bra historie og masse gøy å gjøre. Kan vere litt vanskelig å skjønne i begynnelsen, men når du blir god er det kanskje verdt det. Personlig ble jeg lvl 107 cb, 201 quest points og 1650 total lvl før jeg sluttet med det. Det var en befrielse og forresten, spill er gøy med ødelegger deg over tid;) Spill Halo 3 med venner av og til:D

Lenke til kommentar

Det er så gøy å se på en fyr hogge steiner i timesvis, også!

 

Ble jo nesten litt variasjon. Men man kan jo også: Se på en fyr fiske i timesvis, se på en fyr knele ved et bål i timesvis (inkluderer skurre-lyder!), se på en fyr løpe over hinder i timesvis (men da må man være member..!) Genialt, eller hur?

Endret av -Evolution-
Lenke til kommentar

haha, du er dum:) For det første er det gøyest når du er member ja, det er det ensete som er verdt tiden egentlig. For det andre så er det så mye forskjelligt du kan gjøre ut av de forskjellige tingene samtidig som du har et mål som du kan nå. For det tredje så kan du snakke med andre og henge med de, eller bare spille sånne mini game. Og så var det noe mer jeg glemte nå...:p uansett, sinnsykt gøy:)

Lenke til kommentar
Kan du fordype?:p

 

1 min. Click=xp, click=xp, click=xp, click=xp

1 time. Click=xp, click=xp, click=xp, click=xp

5 timer. Click=xp, click=xp, click=xp, click=xp

10 timer. Click=xp, click=xp, click=xp, click=xp

 

Treordsregelen gjelder forresten for emnefelt.

Endret av Joney
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...