Gå til innhold

RPG/MMORPG hva spiller du?


Anbefalte innlegg

RPG: Blue Dragon på Xboksen.

 

MMORPG: Vanguard: Saga of Heroes. Elsker det spillet. Har spilt WoW, Guild Wars, EverQuest 2, Cabal Online, Sword of the New World, City of Heroes / Villains og en drøss andre, men ingen kommer i nærheten av dette gullkornet. Det var dårlig i begynnelsen, men nå er det utrolig bra. Kan trygt anbefales til hvem som helst som liker MMORPG'er. Kort sagt gledet jeg meg til AoC og WAR, men nå gir jeg blaffen i begge. Vanguard er langt bedre uansett. :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg spiller World of Warcraft.

 

Før det var jeg aldri noen stor PC gamer. Gikk mest i FIFA, Crash Bandicot, Ratchet&Clank, James Bond og slikt. Dette på PlayStation. Men så prøvde jeg litt Warcraft, The Frozen Throne online.

Spilte en god del av dette spillet, og med det syntes jeg Warcraft verdenen var utrolig kul.

 

Så, da jeg fikk høre at WoW skulle komme ut, begynte jeg med det fra dag 1. Har hatt mange gode stunder med dette spillet, lært mye om både spill og internett. Trives godt med WoW enda, jeg.

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Har spilt WoW siden det kom ut men har en pause fram til expantion kommer.

Spiller for det meste EVE Online og har prøvd ut Guild Wars, Vanguard og Lord of The Ring: Online men har likt best EVE og WoW.

 

Synes at de som ser etter et spill hvor chatten ikke blir spammet med allverdens fjortispråk så ville jeg gitt EVE en sjangse, det er veldig vanskelig å forstå i starten men utover så blir det bare meg og mere spennende. Vil også si at folkene i EVE er de mest hjelpsomme jeg noen gang har kommetover i de MMORPG jeg har spilt.

 

Fant forresten et arti bilde på EVE forumet Learning curves of popular MMORPGS, må si meg enig når det kommer til den for EVE ^^

Endret av zeus5k
Lenke til kommentar
Poenget med å bumpe en tråd som basicly går ut på at brukere skal ramse opp online-spill de spiller?

 

Siden det har kommet opp en ny RPG tråd bumper jeg denne opp igjen. Det er tydelighvis er interesse for dette! :thumbup:

 

Det er faktisk en del som svarer litt mer enn bare "WoW"

Endret av Joney
Lenke til kommentar

Spiller noe FLYFF (Fly for Fun) en sjeldent gang med noen venner. Er halvgøy, ettersom alle er IRL-venner. Jeg synes ikke det er spesielt moro å bare spille med folk du aldri har møtt før.

 

Ah, og RPG. Det er jo favorittsjangeren min, spesielt jRPG, uansett hvor lamt enkelte synes det er. Jeg liker stilen og gameplayet i de fleste av de. Men jeg liker også å fyre opp Oblivion iblant.

Det forrige rollespillet jeg holdt på med var Persona 3. Utrolig digg spill, friskt og musikken!! Får hardon av soundtracket med en gang. Trodde aldri jeg skulle like HipHop/Rap.

Dog litt enkelt(men noen steder urettferdig vanskelig), kunne aldri tenkt meg å spille dette på Easy. Håper FES kommer hit, så jeg får prøve meg på Hard.

Endret av Patney
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...