Gå til innhold

Norsk nettsted for vevsutvikling - tanker og ideer


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Neida, men vi trenger å høre en lanseringsdato. Har stått at kaffen er klar om noen få strakser i mange måneder nå ;)

8957120[/snapback]

Vil du høyre ein dato? Hjelp oss, så kan du vere med på å setje den sjølv. Begynner å bli litt lei av maset, iallfall når det kjem frå folk som faktisk kunne ha hjelpe til sjølv.

Backendsystemet er meir eller mindre i boks - men vi treng templates.

 

Folk flest her har jobb i tillegg, så det er ikkje alltid at vi orkar å setje oss ned med Webkafeen når vi er ferdig på jobb. Det er iallfall sånn det er i mitt tilfelle - eg brukar Django i jobbsammenheng - og da er det godt å få drive med andre ting på fritida.

 

Vær så god: The Django Template Language - set dykk ned og les. :)

Endret av Henrik Lied
Lenke til kommentar

Skjønner at dere jobber og går på skole, og at dette er gjort totalt på frivillig grunnlag, og ikke meningen å mase på dere, jeg har jo bidratt med ca ingenting.

 

Ser bare frem til at Norge endelig skal få en portal for alt webrelatert, det trengs virkelig.

 

Har lest litt på Django Template Language, og det har jeg ikke tid til i forhold til jobb og andre syssler, noe som gjør at jeg forstår at dere ikke orker arbeide på dette hele tiden enda bedre.

 

Sier bare lykke til, virkelig et bra tiltak :)

Lenke til kommentar

Jeg kommer hjem på søndag, da har jeg vært teknisk sjef på konfirmantleir i ti dager. Så jeg må nok sove litt når jeg kommer hjem, også skal jeg se om jeg kan få mekket en template av hovedsiden, i og med at det bare er den som er ferdig foreløpig. Kunne vel satt opp en midlertidig template på enkeltartikkelvisningene også? Skal bli digg å komme i gang med Django igjen, lest en del på Djangobook i det siste for å komme litt inn i det igjen :)

Lenke til kommentar
Er ikke den komf leier litt vel i det seneste laget?

8969660[/snapback]

Nei, ikke når man konfirmeres i september.... Helt usannsynlig unødvendig av deg å kommentere det i denne tråden også.

 

I morgen kommer jeg hjem, da blir det Django over hele linjen, muligens blir det også en sort macbook på meg til uken også, og da blir det innkjøp av TextMate og diverse andre digge programmer også, og da blir det i hvertfall fart i programmeringssakene! :)

Lenke til kommentar

Vi har allerede dette forumet, en wiki og track, samt flere IRC-kanaler. Ett dedikert forum ville hatt alt for liten aktivitet til at det ville svart seg. Du har tydeligvis tanker, ideer og synspunkter, så i stedenfor å ville ha en plass å lufte forslagene, kan du gjøre det her -- hvor de er ment å skulle være.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...