Gå til innhold

Norsk nettsted for vevsutvikling - tanker og ideer


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Litt sånn typisk "Tor Løvskogen Bollingmo jobber til daglig i Keyteq etter å ha droppet ut av sin smått påbegynte utdannelse. Han har lekt seg med verdensveven siden den gangen sjefsbonden tok med seg Internett til gården, en ettermiddag for mangfoldige år siden." hører vel hjemme der?

Lenke til kommentar

Hadde tenkt meg noe à:

SÅNN

Men, nå er ikke ting helt i balanse ser jeg. Hva syns dere vi kan putte i sidebaren? Kan jo godt ha author-bilde syns jeg, men noe annet av informasjon? Tenkte at brukerene selv kan få fylle ut tabellen og 'Interesseområder'.

 

Oxo kan dere pli0x nevne typografiske elementer vi (les: meg) må style. Blockquote o.l. :mad:

Endret av Lovskogen
Lenke til kommentar

MYLDRETID!

 

Okai, nå har jeg kikket litt på brukersidene som nevnt. Tar gjerne imot flere innspill av informasjonstyper vi kan ha. Det gjelder både 'hovedkolonnen' der et enkelt medlem representeres - men også sidekolonnen, der jeg tenkte det ville vært best med noe som har med andre brukere å gjøre - som kanskje får folk til å sjekke ut profilen til andre brukere. Så kom med innspill, ikke noe er for dumt - bare Arve Systad :)

post-82796-1185482693_thumb.png

Lenke til kommentar

På enkeltmedlemmet presentasjonskolonne kunne jeg tenke meg å ha et par-tre-fire-fem rader med 'sær' og derfor morsom informasjon. Med det mener jeg bankkortnummer, CVC2, utløpsmåned/år ++. Eller ikke. Jeg finner ikke på noe eksempel, men det bør være sånne ting man ikke forventer å finne på en profilside, akkurat som man i intervjuer til tider finner spørsmål som er der for å sette ut intervjuobjektet litt og for å gjøre det hele morsomt.

Endret av Haraldson
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...