Gå til innhold

Norsk nettsted for vevsutvikling - tanker og ideer


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg må si det ser veldig bra ut!

Men kom på noe, hva om siden også inneholdt en "jobb" seksjon? I hovedsak siktet mot freelance arbeid. Jeg tror det beste alternativet her i Norge er per dags dato er jobbseksjonen på Norskwebforum.no

 

Vi kunne jo ha klart å laget en slik seksjon litt mer ryddigere og bedre enn bare en vanlig forum kategori.

Feks kunne arbeidsgivere gi karakter til arbeidstaker etter fullført oppdrag. Og vi kan la brukere få filtrere bort jobber de ikke er interessert i.

 

Jeg synes ihvertfall Norge mangler en slik side. Og jeg ser ikke på finn.no og monster.no som konkurenter, da de satser mer på fulltidsansettelse.

Lenke til kommentar

Jau det "fungerer" bedre nå. Men menyen henger fortsatt ikke med. Tenker da på selveste "tab'en" under. Hehe men det fikses sikkert når final versjon er ute. En annen ting er det meningen at gradienten på banneren skal skifte lysstyrke i mellom sidene? Det var egentlig ganske fint. Får litt liv i siden med det. Ser ut iallefall som dere har gjort en god jobb så langt. Stå på :thumbup:

 

Kim...

Lenke til kommentar
Jeg synes gamma virker mer profesjonell en beta.

8834742[/snapback]

Alpha, Beta, Gamma, Delta, Epsilon, Zeta, Eta, Theta, Iota, Kappa, Lambda, Mu, Nu, Xi, Omicron, Pi, Rho, Sigma, Tau, Upsilon, Phi, Chi, Psi, Omega, Bravo, Charlie, Delta, Echo, Foxtrot, Golf, Hotel, India, Juliet, Kilo, Lima, Mike, November, Oscar, Papa, Quebec, Romeo, Sierra, Tango, Uniform, Victor, Whisky, X-ray, Yankee eller Zulu, jeg tror ikke det har noe å si HVA man kaller siden... Den er jævla najs og kan sikkert forrandre seg innen vi ruller ut webkafeen.

 

Og hvis du mente det jeg tror du mente, så er jeg enig. Mer proff :---)

Endret av dan1el
Lenke til kommentar
Ja, det er jo virkelig effektiv jobbing på gang når man bruker en halvtime på å bestemme om kommentarform skal ha høyre- eller venstrejusterte labels, eller om man skal ha labels over inputs som vanlig, eller display: none; på labels og kun ha value i feltene.

 

Men men, det ble nå seende bra ut til sluttz :)

8859114[/snapback]

En halvtime er da ingenting :---D. I forgårs raste debatten om man skulle ha avataren på venstre eller høyre side ;>

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...