Gå til innhold

Førsteinntrykk av Gothic 3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Må vel være CPUen din som er flaskehalsen?

7082560[/snapback]

Bingo. ;)

KriFos: Jeg er ikke helt sikker på hva du mener når du sier "stunlock", men jeg regner med at det er når f.eks. et svin begynner å angripe deg, og du ikke kan slå tilbake, fordi det bare fortsetter å angripe? Det har jeg forresten ikke noe problem med. Jeg bare løper tilbake noen steg, eller hopper opp, så fortsetter jeg angrepet mitt.

7082762[/snapback]

Hos meg får jeg veldig sjeldent muligheten til å gjøre noe som helst - det eneste jeg har klart å finne ut er at jeg spammer høyremusknapp med quick attacks, så klarer jeg, oftere nå på høyere level, å redde meg - om det er pga levelen eller fordi jeg har blitt flinkere / mer reaksjonssterk vet jeg ikke. Får teste på ett nytt game etterhvert.

Jeg tror max-level er langt høyere enn 50. Jeg er på over 30 nå, og jeg har ikke vært i halvparten av byene enda. Jeg har ikke vært i Nordmar eller Vengard heller. Har knapt begynt på "main quest".

7082929[/snapback]

Devs på det offisielle forumet har sagt at det ikke finnes max level i Gothic 3, men at det, som nevnt rett før her, går lengre og lengre tid før man levler (trenger mer xp pr level jo høyere level du er).

Skrevet
Spillet er så jævlig bra! :love: Elsker kontrollene, ettersom jeg ikke likte de i Gothic 2. Nå er det faktisk kult å være en melee class :D

7062410[/snapback]

Regner med at du vet at man kan endre på blant annet kontrollene i Gothic 2 ved å gå inn i .ini-fila? Der er mange fine innstillinger.

Jeg har enda ikke fått testa Gothic 3 men gleder meg som bare pokker...

Skrevet

Fikk nettopp spillet og det meste virker flott, untatt den ekstremt lange tiden det tar å save og å loade. Dette er jo et type spill hvor man må save og loade svært ofte, så de burde ha funnet en måte å minke tiden enda mer. Kommer sikkert til å bruke 2-3 timer totalt på å kikke på loading skjermen før jeg har kjørt gjennom spillet.

Skrevet

2-3 timer? Regn med 20-30 timer. Du bør belage deg på å dø en hel del ganger i dette spillet. Gothic 2 var vanskelig, men dette er også vanskelig.. på en annen, mer uventet og mer frustrerende måte.

Skrevet

Førsteinntrykket mitt av gothic 3 var sånn middels bra, men så har jeg en dårlig PC da, som takler slike tunge spill veeeeldig dårlig, så jeg spiller med slitt lagg innimellom...

Bilde: Drepte 2 drager *Stolt*

Skrevet

Jeg er ganske sikker på at det ikke er en max-level i GIII, men som dere sikkert har merket så er det aldri respawn av mobs eller repeatable quests. Dette betyr at det før eller siden blir umulig å få mer xp. Så det vil ikke vare evig.

Derfor er det viktig å gjøre quests i noenlunde riktig/ sannsynlig rekkefølge for å hente mest av den.

Du frigjør jo ikke en by før du har slåss til deg noen tusen xp i arenaen for eksempel. Går du rett på kan du misse ut på mye xp.

Ser for meg at du kan få mye ved å først queste ferdig et sted, frigjøre det fra orcs og deretter slakte rebels. Dvs drepe alt du kommer over.

Du vil jo bli helt alene etterhvert, men du fikk jo i det minste gjort slutt på krigen :p

Skrevet

Tror dere det er nok levler til og trene tilnermet alle våpen skills til max?

Jeg har nå fått opp sverd skillen ganske bra, men så vant jeg en fet øks med orc slayer enchant på så va litt lysten på og teste den ut.

Men lurer bare på om jeg bør gå for feks bare sverd og crossbow osv, eller jeg kan mixe og få alle til topp ?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...