Gå til innhold

"Jeg sitter fast i Gothic 3"-tråden!


Anbefalte innlegg

Luerer på hvordan jeg får i gang en rebellion i Geldern. Fikk det i quest fra en druid som heter Torn sør for Geldern. Vet at magen Marius har noe med det å gjøre.

 

Noen som hvet hvem jeg skal kontakte og hvor han er for å få questet om å frigjøre Geldern? Har 90 rep der nå, begynner å bli litt frustert.

 

Hjelp er veldig apreciated :)

Endret av Fuffa
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har skjønt at man kan ta tilbake Cape Dun (?) fra orkene ved hjelp av opprørene og en paladin, men hvordan?

7068823[/snapback]

 

Du må bare jobbe litt for orkene i byen, og når du har fått ett bra rykte så slipper di deg inn i fyrtårne hvor paladinen er. Snakk med han og du og han angriper byen helt alene, alt for lett spør du meg. Jeg og han klarte de helt alene......'

Håper de ikke er så lett senere og frigjøre en by!?!?

7069046[/snapback]

 

 

Har gjort alle questene i byen trur jeg. Finner ingen andre i hvertfall :(

 

Har enda ikke nok reputation. Hva gjør jeg feil?

Lenke til kommentar

I Cape Dun har jeg tatt mange quest for folkene.

Vant i duellringen, hentet tingene til sinte orken, drept ulvene fanget slaven osv.... Hva mer kan jeg gjøre for å få respect? :S

 

Edit: Glemte at jeg hadde funnet blomstrer til han mannen. ;p

Endret av MeSa
Lenke til kommentar
I Cape Dun har jeg tatt mange quest for folkene.

Vant i duellringen, hentet tingene til sinte orken, drept ulvene fanget slaven osv.... Hva mer kan jeg gjøre for å få respect? :S

 

Edit: Glemte at jeg hadde funnet blomstrer til han mannen. ;p

7183063[/snapback]

 

Regner med at du finner flere Quest? Mener å huske at det ikke var så hardt å få respekt i den byen...

Lenke til kommentar

Jeg finner ingen flere quest! Det som er problemet. Gjorde først alle questene utenom den med slaven, men fikk ikke nok respect, så jeg loada og spilte HELE greiene på nytt igjen(altså 1 time med spilling bare, ikke fra starten) for å hente slaven, men fortsatt ikke nok.

 

Hvilke andre quest er det da? :S

Lenke til kommentar
Jeg finner ingen flere quest! Det som er problemet. Gjorde først alle questene utenom den med slaven, men fikk ikke nok respect, så jeg loada og spilte HELE greiene på nytt igjen(altså 1 time med spilling bare, ikke fra starten) for å hente slaven, men fortsatt ikke nok.

 

Hvilke andre quest er det da? :S

7183615[/snapback]

 

 

Her er de jeg har gjort hvertfall.

 

Er det noen av de du lurer på hvad går ut på, så skal jeg prøve og svare så godt jeg kan :whistle:

post-43249-1162310246_thumb.jpg

post-43249-1162310260_thumb.jpg

Endret av Blue--Sky
Lenke til kommentar
Hvem er Ardea og hennes lampe?

 

Og han fyren som vi skulle gi ulveskinn til? Min teite hjelper drepte han uten grunn.... :S

Jeg bare hmm, ok da dreper jeg noen ulver, så hørte jeg skriking i hytta, der slost de 2 :|

 

Hva er det potions for the quartermaster?

7191810[/snapback]

 

 

Ardea er en mann som befinner seg mot nord "oppe i bakken", sånn ca midt mellom cape dun og reddoch. Bare gå oppover mot nord så finner du han, han har blitt frastjålet noen "kasser" med lampe olje av en bande. Som befinner seg i en hule et lite stykke unna.

 

potions for the quartemaster: I cape dun gå oppover mot light house, så nede til høyre er det et lite hus, og 3 folk som er i området der.. han ene trenger 3 healing potions.

 

ang ulvene: tror ikke det skal være noe prob og fullføre questet selv om han er død, det eneste er at du ikke får gold og ikke får alle exp(mulig jeg tar feil). Drep alle ulvene så skal klare det, tror du må et stykke utenfor byen for og finne alle..

 

 

Håper det hjalp. :)

 

Edit:Noen leifer.. Ardea er byen du begynner i, og lampe mannen heter Iomar :whistle:

Endret av Blue--Sky
Lenke til kommentar
Hvem er Ardea og hennes lampe?

7191810[/snapback]

Ardea er en mann som befinner seg mot nord "oppe i bakken", sånn ca midt mellom cape dun og reddoch. Bare gå oppover mot nord så finner du han, han har blitt frastjålet noen "kasser" med lampe olje av en bande. Som befinner seg i en hule et lite stykke unna.

7192909[/snapback]

For å være pinlig nøyaktig.. Ardea er byen du starter i, og kassene med lampeolje som du skal finne var på vei dit. Hva mannen som gir deg questen heter husker jeg ikke, men han het ikke Ardea. :) Ellers var alt riktig. :D Banditthulen befinner seg forøvrig i en dal midt mellom oppdragsgiveren og Ardea. Det er en del ulver som lusker i området.

Lenke til kommentar
Hvem er Ardea og hennes lampe?

7191810[/snapback]

Ardea er en mann som befinner seg mot nord "oppe i bakken", sånn ca midt mellom cape dun og reddoch. Bare gå oppover mot nord så finner du han, han har blitt frastjålet noen "kasser" med lampe olje av en bande. Som befinner seg i en hule et lite stykke unna.

7192909[/snapback]

For å være pinlig nøyaktig.. Ardea er byen du starter i, og kassene med lampeolje som du skal finne var på vei dit. Hva mannen som gir deg questen heter husker jeg ikke, men han het ikke Ardea. :) Ellers var alt riktig. :D Banditthulen befinner seg forøvrig i en dal midt mellom oppdragsgiveren og Ardea. Det er en del ulver som lusker i området.

7193665[/snapback]

 

 

japp, stemmer det :whistle: Kan ikke huske på allt hehe, er sikkert 50-60 timer siden jeg var der sist..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...