Gå til innhold

Hva hadde du gjort for å få 10 millioner kroner?


EspenFe

Anbefalte innlegg

Ville strekt meg så langt å sprenge stortinget hvis noen gir med kurs i "dynamitt og torpedovirksomhet".

7061601[/snapback]

For 10mill?! Da er du ganske desperat.. ^^

 

Hadde gjort ganske mye det hadde jeg, men enkelte ting skulle jeg nok hatt mer for..

 

 

Ingen her som er villige til å drepe seg selv for 10mill da? :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har ikke gjort noe som helst for 10 millioner, men jeg hadde gjort ganske mye for 10 milioner. :p

7062341[/snapback]

 

 

Vet ikke om du prøver å påpeke en skrivefeil eller ikke, men det skrives da million/millioner ifølge ordboka værtfall.

7062448[/snapback]

 

Han påpeker, riktignok ved hjelp av en litt sær humor, at trådstarter burde endret trådtittel til "Hva hadde du gjort for 10 millioner" og ikke "Hva har du gjort for 10 millioner?", da jeg tviler sterkt på at noen her har hatt den muligheten. :)

Endret av Bandidos-Pelle
Lenke til kommentar
Kan man ikke heller spørre seg hva en IKKE hadde gjort for 10mill? altså ting som ikke bryter norsk lov. Fint lite jeg ikke ville gjort for så mye spenn tror jeg!

7062795[/snapback]

 

Eller i trådstarters form: Hva har du ikke gjort for 10 millioner?

7062807[/snapback]

åja, var det det som var qluet med hele tråden, fikk ikke med meg det i farta jeg :p velvel, men da svarte jeg hvertfall ontopic da hehe

Lenke til kommentar
Kan man ikke heller spørre seg hva en IKKE hadde gjort for 10mill? altså ting som ikke bryter norsk lov. Fint lite jeg ikke ville gjort for så mye spenn tror jeg!

7062795[/snapback]

 

Eller i trådstarters form: Hva har du ikke gjort for 10 millioner?

7062807[/snapback]

åja, var det det som var qluet med hele tråden, fikk ikke med meg det i farta jeg :p velvel, men da svarte jeg hvertfall ontopic da hehe

7062814[/snapback]

 

Jeg tror ikke det var cluet. Tror bare han har skrevet feil (to ganger :ermm: )

 

Edit: Han har slengt på en edit. Så er nok hadde han mente.

 

Hei :ph34r: OTOT

Endret av Pinglebolle
Lenke til kommentar
Jeg hadde drept jesus for 10 mill :p   :dribble:

7061310[/snapback]

hadde jeg gjort for en 10'r så jeg kunne kjøpt en cola :hmm:

men ja.,, hadde gjort mye trur jeg.

7062129[/snapback]

Ja, for Jesus kan du drepe om og om igjen.

 

 

For 10 mill hadde jeg gjort ganske mye, egentlig. Kommer ikke på noen eksempler, men jeg hadde ikke meldt meg på konkurranser der man blir stilt opp imot sinnssvakt vanskelige valg. 10 000 000 kroner eller barndomsminnene opp i røyk. Vanskelig å sette penger opp mot ting som er priceless.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U4NJ3Omm

Mye jeg ville gjort, men å drepe eller skade noe hardt tror jeg ikke jeg hadde gidda.. Men kommer jo seff an på hvem det er :)

 

Btw. Hvordan skrives an? kommer ann på? kommer an på?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...