Gå til innhold

Slutt for spiderman

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg la dette emne her fordi jeg ikke fant ett bedre sted å legge det.

Så var det slutt for spillbutikken spiderman.

Les her

7039986[/snapback]

bryr meg ikkenoe særlig egentlig..er alltid høye priser på spiderman

Skrevet

Kanskje ikke så rart med de prisene de hadde.

Mange av de brukte DVD'ene de hadde, solgte de for det dobbelte av hva en ny kostet. Har ikke satt mine bein i den butikke etter dette.

Skrevet

Jeg har forhåndsbestilt Wii på Spiderman, så betyr det at det blir overført til GAME, må jeg bestille på nytt, tar GAME over etter desember, eller hva? Vil ikke miste forhåndsbestillingen

Skrevet

7039998[/snapback]

Ja. Mye billigere på Elkjøp. Litt rart, siden de kalte seg "TV-spill spesialisten". Dårlig utval på hjemmesiden deres, også. :nei:

Skrevet

7039998[/snapback]

Ja. Mye billigere på Elkjøp. Litt rart, siden de kalte seg "TV-spill spesialisten". Dårlig utval på hjemmesiden deres, også. :nei:

7040826[/snapback]

Hjemmesiden deres er elendig, og vanskelig å bestille ting fra

Skrevet

Gjør ikke meg noe, spiderman falt aldri inn i mine tanker å handle på. Ublue priser på spillene gjorde dem til en kandidat som jeg aldri valgte nå jeg handlet spill.

Skrevet

Haha.. Nei det var på tide. Bedre lykke neste gang. Eneste jeg har handlet der er ett ekstra batteri for psp siden de hadde rabatt på 25% og det hadde samme pris andre steder (sparte 100)

Skrevet

Etter at Spiderman svindlet meg for Magic-kort i bytte for 1 dataspill har jeg aldri kjøpt noe der. Skikkelig gladnyhet at denne butikken måtte henge kroken på døra!

Skrevet

Jeg har vel heller ikke hatt noe spesielt med bruk for Spiderman siden NES-dagene, annet enn at de har vært greie å handle nye spill hos, hvis ingen andre har fått de inn eller har vært utsolgt.

Forøvrig tror jeg vel heller at Game i det minste kan få de gamle Spiderman-butikkene til å se bedre ut. Jeg har vært innom et par Game-butikker i Sverige hvis jeg ikke tar helt feil, og prisene der ligger MINST på nivå med Spiderman, om ikke dyrere.

Nei, takke seg til Nettbutikker, Elkjøp etc. når de kommer til spillkjøp.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...