Gå til innhold

Omplasserings- og oppforstrings-prosjekt av katt


Anbefalte innlegg

*snip* Vi kastrert ebegge kattene våre da de var gamle nok xD

nå er ene ød av kreft, snart to år siden, og to år har jeg brukt på å myke opp mamma.

Nå skal jeg ha flere katter, vi har en hund og en katt hos mamma, og to hunder hos pappa, hos pappa skal jeg prøve å få presset inn en kattunge om det er mulig, (hundene er ikke katteelskere når kattene blir for gamle) og hos mamma skal jeg ha minst en katt til. Oo

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mushi; TLZ har allerede spurt meg om det, men jeg er så redd for frakten om de ikke er vaksinert allerede. :o

skulle hatt to katter til, nemlig, men de ble nødt til å bli igjen i sverige pga. sykdom, og før de kom ut av karantenen så var den ene dødssyk, og den andre så dårlig at begge måtte avlives, så jeg er livredd for å frakte dyr.. Oo

Men pølsa er jo sjarmerende, da! Bolla og for den sags skyld :)

Lenke til kommentar

Hmm...

Jeg hadde gladelig tatt de to søte små, hadde jeg ikke

 

a) bodd langt unna

og

b) vært allergisk mot puser

 

 

Det ble påvist da vi hadde ei katt som fulgte etter meg hjem fra skolen (tror jeg, ellers så gikk a bare rundt huset vårt og slang) da jeg var kid og vi hadde den boende innen videre mens vi lette etter eieren.

 

Også merka det i ettertid, blant annet da jeg lå over til en kompis og katten hans gikk rundt i ansiktet mitt på natta.

Fint å våkne med en pusehale som kilte nesa mi... :p

Evt. da jeg og noen venner dro til Åre og vi skulle sette av dama til sjåføren og de to nøstene deres på veien, og etter en time med mjauing i bur fant resten ut at det beste var at kattene fikk vandre fritt rundt i den lille Golfen mens vi kjørte :p

 

Frembringte nys og kløe og rennende øyne :thumbdown:

Lenke til kommentar
Dt går faktisk ann å ha innekatt, men da må du ha to stk og en leilighet på 60 m2 + og tid til å leke masse med dem. Lite sansynlig midt i oslo desverre :(

7159775[/snapback]

Om ett års tid har jeg en leilighet på 60 m2, men fortsatt ikke tid til å leke med dem. :(

 

* Annonserer herved etter kjærring som kan bo hjemme og leke med kattepusene. BM: Glad i katter og flink til å lage mat!*

 

:p

Endret av HilRam
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...