Gå til innhold

Guide: Elite eller Arcade?


Bloody Mess

Anbefalte innlegg

  • 4 uker senere...
Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...

Vil Elite utgaven også komme i 'jasper' utgave? Eller gjelder dette bare Arcade?

 

Så eneste forskjellen på en Elite fra Arcade er at Elite kommer i sort og har en del ekstrautstyr altså? For når jeg leser i første posten i denne tråden står det bla annet at Elite kommer med Komponent, kompositt og HDMI kabler. Betyr det bare at Elite kommer med kabelene også, mens også Arcade har utgangene bare ikke kabelen?

Lenke til kommentar

Riktig. Med arcade må du kjøpe alt. Du får ingen HDD om du skulle finne på å laste ned tilleggspakker til spill, demoer, legge spill for mindre støy osv. Du får et minnekort på 254mb, som er nok til gamesaves(mener jeg leste at nyere versjoner skulle ha dette innebygd i maskinen?). Du får ingen optisk utgang for lyd, heller ingen hd kabler følger med. Headsett følger heller ikke med.

Lenke til kommentar

Jeg ser dem har den Røde Eliten på Ebgames, og jeg bor nærme Svinesund så kanskje jeg skal kjøre innom og handle vist dem har den inne da. Etter dagens kurs koster den ca da:

2800kr.

 

head_start.jpg

 

Og man får jo med litt også, selv om jeg aldri kommer til å spille panda og lego spillet.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 2 måneder senere...
Hvordan er det med lagring på XBOX360? Trenger man minnekort for å lagre spillene eller lagrer man bare rett in på harddisken?

du kan lagre hele spillet på hdd for å unngå dvd støyen. (og alt ellers)

 

men du trenger egentlig kun et minnekort for å lagre saves og slikt. (siden minnekorta er max 512mb så er det jo ikke særlig plass til demoer og utvidelser)

Endret av 530XD
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...