Gå til innhold

Bestille snop over nettet


Oly

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tipper det varierer ganske krafit datating. Looneystuff er vell mer eller mindre et enkeltmannsforetak. Hva var spørsmålet ditt, kanskje noen har svaret her?

Skal handle meg dette:

Item # Product Name Qty Unit Price Amount

10200601 TWIX ORIGINAL Caramel Cookie Bar - 24 2 Ounce (56g) Bars - EZ-SHIP PACK 1 $ 12,99 $ 12,99

11210610 M&M's - MILK CHOCOLATE - LARGE SIZE BAG - 21.3oz (603.9g) Bag 1 $ 6,29 $ 6,29

03070630 SKITTLES - ORIGINAL FRUITS - 16oz (452g) Bag 2 $ 4,42 $ 8,84

Dette går jo ikke i en slik liten eske, så det må nok sendes mange små eller en stor en. Det står heller ikke oppført fraktpriser på alle de der for seg selv engang.

Lenke til kommentar

Hver EZ-SHIP PACK blir sendt separat ja, så du må betale porto (11.95$) pr. eske du bestiller.

Hvordan det fungerer med slike "large bags" vet jeg ikke. Har aldri bestilt noe annet enn EZ-SHIP PACK. Kanskje noen andre på tråden vet?

 

Han vil uansett pakke det på den måten som summa sumarum gir deg minst porto å betale.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Hallo ja, nå ble jeg interessert her, søkte litt på google om dette, og fant denne tråden. Dette høres jo veldig greit ut, og faktisk ganske så billig. Men, hva med å få tony (navnet på looneystuff fyren, eller?) til å sende pakken som en gave? Da er grensa på 1000kr? Hvis ikke, får man fortsatt ting ganske så billig. Hva me brus da? Har så syyyykt lys på cherry coke, men dette er dyrt i Norge, ca 24,- per boks. Hva med å bestille fra nett, noen som vet om bra sted? Britishblabla greiene ble på 23.3,- boksen, så ikke akkurat røverkjøp.

Lenke til kommentar

Først og fremst. Det hjelper lite å få pakkene merket som gave. Tollvesenet og posten godtar det bare dersom avsender er en privatperson, ikke et firma.

 

Forøvrig diskuterer vi ikke oppfordring til lovbrudd her på forumet ;)

 

Når det gjelder varer (brus og slikt), kan du alltids sende en mail til looneystuff og spørre. De er svært hyggelige og tar som regel inn varer de får spørsmål om dersom de har mulighet.

Endret av cyclo
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Hmm skal si prisene på looney har økt siden sist eg handlet.

 

Heldigvis har Dollaren stupt :-)

 

Det siste året har prisene hos Looney økt fra $14.99 til $18.99 for de fleste 24-pakninger. At dollaren har falt med over en krone gjør at prisene i realiteten ikke har økt noe særlig, fortsatt ender en kasse med sjokolade på ca 150 norske kroner, porto inkludert.

Likevel er det nok absolutt andre butikker som kan konkurrere med Looney på pris, har listet opp et par under. Vær oppmerksom på at jeg ikke nødvendigvis har handlet fra disse butikkene, sjekk alltid feedback før du handler på ebay.

 

http://stores.ebay.com/LIFES-A-BEACH-Boutique

Stort utvalg i amerikanske matvarer og godteri. Mange av sjokoladepakkene er rimeligere enn hos Looney (F. eks 24 x Three Musketeers koster $15.75 på Lifes a beach og $18.99 hos Looney.) Shipping er $11 i begge butikkene.

 

http://stores.ebay.com/Christinas-thisnthat

Priser omtrent som hos Looney, men enkelte pakker er billigere her. Utvalget er meget bra. Handlet herfra i fjor en gang og det gikk knirkefritt, varene i postkassa på en uke.

 

Er det noen som kan finne Haribo-godteri til en billig penge som kan bestilles over internett? Fant det på Amazon, men de sender ikke godteri til Norge.

 

 

Hva? Selger ikke amazon godteri til norge? Jeg skulle jo nettopp bestille 36 pakker med skittles :thumbdown:

Noen som kan bekrefte/avbekrefte dette?

Endret av lilko
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 3 måneder senere...

Jeg kjøpte derfra denne uka og er veldig fornøyd! :)

Har ikke sett at de solgte cheetos, men det er jo digg.

 

 

jeg kjøpte twizzlers, redvines, poptarts, dots og pakka med reese's. -det beste av reeses hittil er pieces og whipps ^_^ yum.

 

 

Men når det kommer til redvines så hadde jeg gledet meg til de. åpnet de og de smakte dritt.

All smak av jorbær var borte og erstattet med noe som smakte mandelaktig rød plast. Virkelig waste of money.

Anbefaler twizzlers, både vanlige og rainbow.

 

 

En annen side å anbefale er ishop4u

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Heysann! Er det mulig å kjøpe disse Søppeldynga bøttene man får på div taxfree butikker etc over nett?

 

lurer også på dette...Liker best vingummi "hurlumhej mix" og kjøpte en bøtte på taxfree på gardermoen..

 

Har også sett disse bøttene i sverige, nærmere bestemt på godisbolaget (men d var bare søppeldynga)..

 

Så hvis noen vet om det er mulighet og kjøpe på nett så skrik ut...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...