Gå til innhold

Vi som ikke er på HW-lan tråden


Kontorstol

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg hadde veldig lyst, og hadde planer om å søke meg inn i Info crew ettersom jeg er ansvarlig for dette i en langruppe her hjemme som arragerer 100-200 stk. lan... Meeeen, ble ikek no av. Glemte det, også måtte jeg jobbe osv.osv....

 

Men satser på TG i år da!

 

EDIT: Eller neste år blir det kanskje :p

Endret av SimDaDim
Lenke til kommentar
Er litt lang til oslo fra tromsø, spessielt når man er fattig :p

 

Dessuten synes jeg ikke noe om store lan, det blir alltid noen som spiller høy "musikk" og nekter å ta hensyn.

7018477[/snapback]

Det gjør DJen her, og han kan virkelig spille høyt :mad:

Og han blir sint når jeg ber han om å skru ned lyden!!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
HW-lan er for geeks

7018459[/snapback]

 

da tør jeg og driste meg til følgende utsagn:

bare det at du gidder og være i denne tråden tyder på at du er nerd...

Dessuten så vil jeg trekke slutningen at du ikke liker nerder, er det fordi du er misunnelig på oss som er nerd?

 

Hilsen en som er nerd og stolt av det...

Lenke til kommentar

Jeg hadde lyst og anledning, men valgte heller å reise hjem i høstferien. Benytter heller anledningen på Oslo-treffet den 19.-20. oktober til å treffe noen HW-ere. Sannsynligvis litt mer sosialt og litt mindre CS der :) Jeg hadde sikkert bare spilt Transport Tycoon (OpenTTD) uansett om jeg hadde vært på LAN. Hadde vært gøy å sette opp en server.

Lenke til kommentar

Jeg veit ikke helt hvorfor jeg ikke dro, egentlig >.<

Men det er jo mindre enn et halvt år te TG, og julelan kommer fortere enn man forventer.

Dessuten ska man få fiksa no lan her i bygda snart óg, det er jo et par år sia vi fikk penger av kommunen nå.

Så det er vel egentlig ikke så synd i meg allikevel, sjøl om det hadde vært gøy :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...