Gå til innhold

SE i 2007

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Ikke umulig. Som sagt, var et veldig enkelt søk og likte det jeg så.

8369024[/snapback]

Det er en egen tråd for totalt ubekreftede rykter,

du finner den på denne siden. :)

Skrevet (endret)
Fant et bilde på Google etter å ha søkt på "Sony Ericsson Elena". Ligner jo absolutt på en reell telefon og med relativt strøkent design. Godt å se at de har kommet tilbake til ordentlige tastesett fra de grufulle jåle tastene fra W880. Gleder meg!:D

8366526[/snapback]

Jeg mener at det er prototypen til K800i

Uansett så er den ganske gammel.

Endret av Ty4on
Skrevet

Hadde SE W660i hatt fotolys/blitz og autofokus hadde det vært en slik telefon jeg ønsker akkurat nå.!

Skrevet

yupp w660i er fin den, hadde den bare hatt 240x320 pixel, så hadde jeg nok byttet ut nåværende w880i med den.

men men... får bare vente på p700 eller w980i :dontgetit: så lenge, eller kanskje bare skaffe meg n95 for moroskyld

Skrevet

Hvorfor har denne tilkobling under og ikke på siden som de andre nye telefonene??! :hmm:

Er den telefonen til høyre nederst en w610i??

Skrevet

Slettet noen poster som gikk litt off-topic.

Denne tråden handler om rykter om kommende SE-telefoner i 2007. Diskusjon om allerede presenterte mobiler, både fra SE og andre, kan vi ta i andre tråder.

Skrevet

Det er endel forvirring ute å går her, det blir snakket om P700, men vist bilder av M610.

P700 har flipp...

Dette bildet er altså ikke P700, men M610.

post-49396-1177086066_thumb.jpg

Skrevet
har du bilder av p700? :hmm:

den høres spennende ut.

ligner den på M610 med hensyn til spesifikasjoner?

8431091[/snapback]

M610 = Elena.

P700 er mindre og tynnere enn P990i.

Skrevet
Det er endel forvirring ute å går her, det blir snakket om P700, men vist bilder av M610.

P700 har flipp...

8431050[/snapback]

Den så litt små frekk ut =) Specs?

Skrevet (endret)

P700 har flipp...

8431050[/snapback]

Ikke vær en n00b da BMW, telefonen skal hete P700i. Hvorfor?

* M-serien er messaging-smartfoner uten kamera, for bedriftsmarkedet hvor brukerne beveger seg i miljøer der kamera er forbudt.

* P-serien er fullspeccede smarttelefoner med kamera og full jazz-bom-bø. Flipp eller ikke, telefonen er en P!

Endret av thklinge
Skrevet

Du som påstår at Bmwm3 tar feil, bør ha ganske gode kilder?

Jeg for min del er mere interesert i bilder og specs framfor hva telefonen/ene skal hete.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...